środa, 10 grudnia 2014

Charakteryzacja #2: BadAss#1 + [TAG] Christmas Tag

Witajcie!
            Myślę, że najwyższy czas na kolejną kalakteryzację… znaczy się charakteryzację :) Tym razem nie będzie to SFX, bo żadnych wydłubanych oczu i urwanych kończyn nie przewidziałam, ale latex i tak lał się strumieniami. Była to moja tegoroczna stylizacja na Halloween.
            Zanim zaczniemy, przypomnę jeszcze o wyzwaniu Hogwarts Inspired >>KLIK<< (bo nie mogło tego przecież zabraknąć :D ).
            Poprzedni post z charakteryzacją TUTAJ.

BadAss #1

Czas poświęcony na wykonanie tej charakteryzacji – około 2,5 godziny





Kosmetyki/Produkty/Materiały:
Wibo, Primer Base
Kryolan, Liquid Latex
Kryolan, Jolly Face Palette, kolory: biały, czarny
Lovely, Eyeliner Long Lasting, kolor: czarny
Essence, All About Matt, prasowany puder transparentny
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Rainbow Eyes, paleta 120 cieni, kolory: czarny mat, grafitowy mat, biały mat
Bielenda, wazelina kosmetyczna
Chusteczki higieniczne, płatki kosmetyczne, gąbeczki lateksowe.
 *Za jakość zdjęć przepraszam. Niestety, dwa z nich były robione telefonem, a do dwóch nie miałam dość dobrego światła. Mam nadzieję, że mimo to są w porządku :)
To tyle by z tego na dzisiaj było. Jak się Wam podoba? Ciekawa jestem reakcji, więc czekam na komentarze. Kolejny post będzie albo makijażowy, albo wrzucę obiecaną recenzję lakieru GR. 

¡Saludos cordiales! 


[TAG] Christmas Tag

            Pytania i tag znalazłam u Patrycji ze Sprada Makeup. Posty świąteczne jeszcze będą, ale uznałam, że najwyższy czas zacząć wprowadzać nastrój. Podrzucajcie mi też linki do swojego tagu, jeśli zechcecie się też w to zabawić. Chętnie poczytam! :) 
            Enjoy! :)




1 ­– Pierwsze skojarzenie ze Świętami?
Barszcz z uszkami!
2 – Ulubiony świąteczny film?
Harry Potter i Zakon Feniksa
3 – Ulubiony świąteczny kolor?
Srebro
4 – Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
Odświętnie, jakoś tak zawsze inny nastrój się robi, jak wszyscy są ładnie poubierani.
5 – Jeśli w tym roku miałabyś dać prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Moja Mama.
Ona zawsze o mnie pamięta, chciałabym się Jej jakoś odwdzięczyć za wszystko, co dla mnie zrobiła i robi, i za to, jakim jest dla mnie wsparciem.
6 – Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Od zawsze w Wigilię.
7 – Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie, ale mam nadzieję, że kiedyś zbuduję.
8 –  Gdzie spędzasz przerwę świąteczną?
W domu i u dziadków. Na szczęście mamy siebie w jednym mieście.
9 – Jakieś świąteczne życzenia?
Radości, spokoju, szczęścia, miłości i dużo cierpliwości.
10 – Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Pomarańcza z goździkami… <3
11 – Ulubione świąteczne potrawy?
Pierogi i barszcz z uszkimi
12 – Bez czego nie wyobrażasz sobie świątecznego wystroju domu?
Bez choinki, ale takiej kolorowej i obwieszonej wszystkim co się da.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna praca! :)) I dzięki za linka do tagu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Charakteryzacja bardzo przekonywująca, aż się wzdrygnęłam :)
    Miło mi Cię poinformować, że Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award 2014. Więcej informacji tu: http://cosmeticosmos.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I za Twój komentarz i za nominację! Nie spodziewałam się, jest mi bardzo miło! :) :*

      Usuń
  3. Cześć, jak zwykle świetny post!:) Nominowałam Cię do Liebster Blog Avards:) Więcej info tutaj: http://blond-love.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga nominacja? Dziękuję! <3

      Chciałam nominować Ciebie, ale mnie ubiegłaś, a teraz już nie mogę :( :*

      Usuń
  4. Szaleństwo :D Sama sprawdziłam swoje umiejętności jeśli chodzi o charakteryzację podczas Halloween. Byłam pozytywnie zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak się przyłożysz do czegokolwiek, to zawsze wyjdzie :D A charakteryzacja nie jest trudna, trzeba mieć trochę wyobraźni :D

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*