niedziela, 14 grudnia 2014

Charakteryzacja #3: Lizzard Girl

Witajcie!
            Miało być Hogwarts Inspired (szczegóły >>KLIK<<) albo recenzja lakieru GR, albo chociaż pierwszy post na Wyzwanie Ćwiczeniowe, ale przyszła wena i powstało co innego. Może jutro wrzucę któryś z tych wpisów. Teraz zapraszam na kolejną kalakteryzację!


Lizzard Girl

Czas poświęcony na wykonanie tej charakteryzacji: około 1h.





Kosmetyki/Produkty/Materiały:
Wibo, Primer Base
Kobo, Eyeshadow Base
Kryolan, Jolly Face Palette, kolory: fioletowy, zielony, żółty, czarny
My Secret, Waterproof Eyeliner
Pierre Rene, Loose Powder 
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Essence, Beach Cruises Keep Calm and Go to the Beach!
Rainbow Eyes, paleta 120 cieni, kolory: czarny, kilka odcieni fioletu i róż.
Essence, Colour Flash Volume Mascara #01 Miss Early-Greenbirdy


Tyle na dzisiaj. Jak Wam się podoba? :)

22 komentarze:

  1. Cześć, chciałabym poinformować, że nominowałam Cię do blogowej zabawy Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zdecydujesz się wziąć w niej udział. Po szczegóły zapraszam tutaj: http://przecietnapolka.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    A charakteryzacja naprawdę MEGA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Odpowiem w następnym poście :)

      Usuń
  2. Ja już nie mam siły na ciapkanie całej twarzy. Hah że Ci się chciało :P

    P.S odp na LBA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jesteś nie do poznania! :)
    Świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerażająco... czyli efekt zamierzone osiągnięty ^^!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny efekt ! Mi by tak nie wyszło nawet gdybym cały dzień nad nim spędziła :)

    I dziękuję bardzo za nominacje do LBA , oczywiście zapraszam na odpowiedzi: http://kosmetykido15.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#more :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie ma za co :D Już idę czytać :D

      Usuń
  6. no no jestem pod wrażeniem , widać dokładnośc no i talent przede wszystkim , super
    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło <3

    Jest mi miło poinformować Cię, że zostałaś nominowana do LBA, po szczegóły zapraszam do mnie
    kociolek-rozmaitosci.blogspot.com/2014/12/145-priv-lba-x-3.html

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*