wtorek, 16 grudnia 2014

Liebster Blog Award - podwójnie po raz drugi!

Witajcie!
            Miało być lakierowo, ale będzie… Liebsterowo. Recenzja się pisze, ale jakoś mi nie idzie, więc postanowiłam w międzyczasie odpowiedzieć na kolejne nominacje, żeby dziewczyny nie czekały zbyt długo. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że nagrodę ponownie otrzymałam podwójnie. Tym razem od Aggi En oraz od Przeciętnej Polki – baaardzo, baaardzo Wam za nią dziękuję, dziewczyny!
Tych, którzy nie wiedzą, czym jest LBA, odsyłam do mojego ostatniego Liebsterowego postu >>KLIK<<.
Tych, którzy mają ochotę na wyzwanie inspirowane Hogwartem zapraszam tutaj >>KLIK<<.

Pytania od Aggi En
Spodnie czy spódnica?
Spodnie.
Tablet czy laptop?
Laptop.
Jak to się stało, że podjęłaś decyzję o stworzeniu bloga?
Już od dawna o tym myślałam.
Chciałam móc dzielić się swoją pasją z trochę szerszym gronem odbiorców i naprawdę uwielbiam blogowanie (blogów mam kilka, ale o zupełnie innej tematyce). Podobała mi się też idea blogów makijażowych i ogólnie kosmetycznych, więc w końcu podjęłam tę decyzję.
Poszperałam w blogosferze, pozbierałam wszelkie info i tak powstała moja Kalakteryzacja.
Ile masz lat (tak mniej więcej ;) :P )
Mniej niż 23, więcej niż 22 xD Jestem teraz dokładnie na półmetku.
Lato czy zima?
Lato.
Nosisz zegarek czy korzystasz w tym celu tylko z telefonu?
Noszę zegarek, ale korzystam częściej z telefonu… przyzwyczajenie.
Najtańszy (a dobry) kosmetyk jaki kupiłaś?
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Najdroższy bubel jaki kupiłaś?
Farby Jovi do malowania twarzy.
Osobno nie są drogie, ale ja się rzuciłam na nie jak głupia, zamiast najpierw wypróbować jedną. NIE POLECAM NIKOMU, lepiej wydać 3x więcej na Snazaroo albo Kryolan, niż używać tego świństwa.
Samochód czy rower?
Motor :)
Makijaż czy mani?
Oczywiście makijaż.
Dzień czy noc?
Zdecydowanie noc.

Pytania od Przeciętnej Polki
Jedno słowo, które najlepiej określi Ciebie.
Szaleństwo.
Wstajesz rano, patrzysz w lustro, co widzisz?
Zaspanego gnoma z podkrążonymi oczami i czerwonym kołtunie na głowie xD
Co najlepiej potrafisz robić?
Grać na nerwach!
Filmy, które możesz oglądać miliony razy.
Serie Harry Potter i Igrzyska Śmierci… Trylogia Władca Pierścieni, Bracia Karamazow, Incepcja, Shutter Island, Ring… mogę tak wymieniać i wymieniać i wymieniać…
Ulubiona piosenka z dzieciństwa
Musical Metro Uciekali
Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Powtórzę odpowiedź z poprzedniej puli pytań :)
Już od dawna o tym myślałam.
Chciałam móc dzielić się swoją pasją z trochę szerszym gronem odbiorców i naprawdę uwielbiam blogowanie (blogów mam kilka, ale o zupełnie innej tematyce). Podobała mi się też idea blogów makijażowych i ogólnie kosmetycznych, więc w końcu podjęłam tę decyzję.
Poszperałam w blogosferze, pozbierałam wszelkie info i tak powstała moja Kalakteryzacja.
Słodkie, kwaśne czy słone?
Zależy od nastroju, posiłku i tego, na co mam ochotę.
Co poprawia Ci humor?
Malowanie, pisanie, śpiewanie, rysowanie… ogólnie obcowanie ze sztuką.
Bez czego nie wyobrażasz sobie udanego dnia?
Dzień bez herbaty jest dniem straconym.
Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?
Nie mam pojęcia. W obronie bliskich byłabym w stanie zrobić wszystko. Bez wyjątku. Dlatego powiem tylko… nigdy nie mów nigdy.
Danie, którym mogłabyś zawojować świat.
Makaron z sosem szpinakowo-serowym :D


W międzyczasie wpadła mi jeszcze jedna nominacja, za którą serdecznie dziękuję Ani Grzybowskiej!

Pytania od Ani
Dlaczego blog a nie vlog?
Ponieważ nie mam odpowiedniego sprzętu do nagrywania filmów. Być może kiedyś to się zmieni i założę też vloga. Wszystko przede mną :)
5 niezbędnych kosmetyków w Twojej łazience.
Żel pod prysznic, pasta do zębów, żel do mycia twarzy, antyperspirant, krem nawilżający.
Kot czy pies i dlaczego?
Kot, bo w przeciwieństwie do psa ma charakter i umiejętność samodzielnego myślenia – jakkolwiek to teraz nie zabrzmiało. Wszystkie wielbicielki psów z góry przepraszam!
Polskie kosmetyki czy raczej zagraniczne?
Nie rozgraniczam tego. Jedną z ostatnich rzeczy, na które zwracam uwagę przy wyborze marki, to kraj jej pochodzenia.
Wymarzony zawód.
Charakteryzator filmowy lub ogólnie ktoś z branży rozrywkowo-medialnej, ale tej twórczej. Mam parcie na szkło i pęd artystyczny… więc dlaczego tego nie wykorzystać? ;)
Wymarzone miejsce na świecie.
USA i Wielka Brytania.
Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa.
Mam ich wiele, nie ma sensu, żebym opisywała tylko jedno, więc nie opiszę żadnego :)
Ulubiona część w Twoim wyglądzie i dlaczego?
Oczy, usta i włosy. Bo te części mojego ciała się naprawdę udały moim rodzicom.
Dostajesz 2000 PLN na kosmetyki- co kupujesz?
Paletę Naked2, ostatecznie kompletuję serię Sleekowych palet oraz zestaw pędzli Hakuro i za resztę produkty charakteryzatorskie.
Kupowanie w drogeriach czy może online?
Jedno i drugie. Zależy, czego potrzebuję.
Wymarzona sukienka na wielką imprezę (opis lub przykładowe zdjęcie)
Zdjęcie przykładowe >>KLIK<<, 
tylko, żeby spódnica była albo cała czarna, albo z zielonymi wstawkami zamiast fioletowych :)


Teraz kolej na moje nominacje!

Odwdzięczam się za poprzednie

I kolejne lecą do

Moje pytania
Spędzasz święta w swoim domu, czy gdzieś poza nim?
Jaka jest Twoja ulubiona marka cieni do powiek?
Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci?
Czy kiedykolwiek wykonałaś jakąś charakteryzację?
Czy chciałabyś pracować/pracujesz w zawodzie związanym z tematyką Twojego bloga?
Ulubiony kwiat.
Ulubiony utwór.
Ulubione perfumy.
Ulubiony obraz.
Czego nie lubisz w ludziach?
Za co siebie lubisz?


            Oczywiście dajcie mi znać w komentarzu, jak odpowiecie na nominację! Mam nadzieję, że wszystkie będziecie chciały w to się pobawić ;)
            Recenzja lakierowa niedługo ujrzy światło dzienne, obiecuję! :)

Miłego! :*

20 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź :D
    P.S. Uwielbiam Braci Karamazow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D I ksiażkę i film Zelenki :D

      Usuń
  2. Herbatę to i ja uwielbiam :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Już publikowałam posta z LBA, więc nie chcę sie powtarzać. Ale na Twoje pytania odpowiem tutaj:

    Spędzasz święta w swoim domu, czy gdzieś poza nim?
    W domu, razem z mamą i siostrami wszystko przygotowujemy i zjeżdża się do nas spora część rodziny.
    Jaka jest Twoja ulubiona marka cieni do powiek?
    Rzadko używam cieni i mam ich niewiele w swojej kosmetyczce. Ale marzą mi się cienie NAKED 2 :)
    Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci?
    Golden Rose.
    Czy kiedykolwiek wykonałaś jakąś charakteryzację?
    Robiłam makijaż siostrze na bal przebierańców. Była pszczółką :)
    Czy chciałabyś pracować/pracujesz w zawodzie związanym z tematyką Twojego bloga?
    Bardzo chciałabym, aby moja pasja stała się również częścią mojej pracy. Póki co zapisałam się na kurs wizażu i zamierzam poszerzać swoje umiejętności, aby w przyszłości (mam nadzieję niedalekiej) móc pracować jako wizażystka/kosmetyczka :)
    Ulubiony kwiat.
    Tulipan.
    Ulubiony utwór.
    Ostatnio zakochałam się w utworze Sam Smith - Stay with me :)
    Ulubione perfumy.
    Calvin Klein - Euphoria.
    Ulubiony obraz.
    Ten namalowany przeze mnie, kiedy byłam w podstawówce - nadal wisi na ścianie :)
    Czego nie lubisz w ludziach?
    dwulicowości.
    Za co siebie lubisz?
    Hmm łatwiej byłoby mi odpowiedzieć na pytanie czego w sobie nie lubię. Ale chyba najbardziej lubię siebie za punktualność i szczerość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nienawidzę dwulicowych ludzi... niestety miałam tę wątpliwąprzyjemnosć mieć takich na swej drodze nie raz :(

      Usuń
  4. Dziękuję:)!
    Tagów jakoś już od dawna nie robię na blogu, ale chętnie odpowiem na pytania w komentarzu;)

    Spędzasz święta w swoim domu, czy gdzieś poza nim?
    Tego roku w domu, zwykle jeździliśmy do babci do Olkusza;)

    Jaka jest Twoja ulubiona marka cieni do powiek?
    Oj nie mam ulubionej, ale idealne kolory cieni do powiek znalazłam w markach L'oreal, Smashbox i TheBalm :)
    Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci?
    Essie! :D
    Czy kiedykolwiek wykonałaś jakąś charakteryzację?
    nieee, chyba, że doprowadzenie się w miarę do normalnego wyglądu po kolejnej nieprzespanej nocy można uznać za charakteryzację;)
    Czy chciałabyś pracować/pracujesz w zawodzie związanym z tematyką Twojego bloga?
    W sumie tak:) interesują mnie kosmetyki, lubię innym pomagać w wyszukiwaniu odpowiednich dla nich mazideł i sprawia mi to przyjemność:)
    Ulubiony kwiat.
    Nie mam;) chociaż najbardziej pozytywnie działa na mnie słonecznik;)
    Ulubiony utwór.
    Obecnie Tom Odell - Another Love
    Ulubione perfumy.
    Od lat YSL - Elle
    Ulubiony obraz.
    Nie mam
    Czego nie lubisz w ludziach?
    Zazdrości, takiej chorej na zasadzie Ty masz, ja nie, ale nie chce mi się nic robić żeby to zmienić.
    Nie lubię też osób zapatrzonych w siebie i uważających się za nieomylnych - denerwuje mnie też jak ktoś ciągle zaczyna zdanie od (a) ja! np. Muszę coś schudnąć - A ja nie muszę! ;) wiesz, takie przechwałki wieczne i odnoszenie się we wszystkim do swojej osoby
    Za co siebie lubisz?
    Za pozytywne nastawienie do świata i za to, że widzę szklankę w połowie pełną, a nie pustą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odpowiedziałaś :D

      Też lubię Essie :D
      A taka zazdrość jak opisałaś jest straszna! Widziałam, jak potrafi wyniszczyć człowieka...

      Usuń
  5. Fajne odpowiedzi :)
    Dzięki za kolejną nominację, odpowiedziałam u siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi u mnie:)))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że koleżanka na bogato leci :D Ja już powoli wysiadam i nie wiem czy uda mi się ogarnąć makijaże dla Ciebie ;( Codziennie sie zbieram do malowania, ale jestem już prawie "na wylocie" i mała ciśnie na wszystko dokoła :D Nie moge usiedzieć przed toaletką :O :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, Kochana. Jesteś "rozgrzeszona". Jak dasz radę, to zrobisz, jak nie, to nie zrobisz i nie urwę Ci za to głowy :) :*

      Usuń
  8. ♡ dziękuję za nominację! :* zgodzę się z tym dniem bez herbaty :D teraz gdy jest zimno jest obowiązkowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie nawet w ciepłe dni jest obowiązkowa... w wersji mrożonej na przykład :D Jestem herbatomaniakiem i pozdrawiam znad kubka tego gorącego, aromatycznego napoju <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Oto nominacja do Liebster Blog Award 2014! Po szczegóły zapraszam na mojego bloga :-).
    http://perfectfoundation12.blogspot.com/2014/12/nominacja-do-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem w tym poście, dziękuję! :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*