piątek, 12 grudnia 2014

Liebster Blog Award + [TAG]

Witajcie!
            Dzisiaj wpis nietypowy, bo nie będzie ani makijażu, ani recenzji, ani kosmetyków, ani niczego, co mogłoby mieć etykietkę „wpis na blog kosmetyczny”. Będą za to podziękowania i [TAG], który „ukradłam” naszej kochanej Pat ze Sprada MakeUp
Najpierw jednak, tak na szybko, przypomnę o wyzwaniu Hogwarts Inspired >>KLIK<<

            Dziękuję serdecznie BlondLove i Nie Bieskiej za Liebster Blog Award. Ta podwójna nominacja była dla mnie ogromną niespodzianką i sprawiła mi wiele radości!!! 
            Jeśli ktoś nie wie, czym jest ta nagroda, już tłumaczę.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Nie Bieskiej
Jaki jest Twój ulubiony tusz do rzęs?
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny, który wszystkim polecasz?
Bioderma Laboratoire Dermatologique, Sebium Gel Moussant
Dokąd byś się wybrała w wymarzoną podróż?
Dookoła świata :D
W jakiej lubisz spać pozycji?
Na boku, zwinięta w kłębek i przytulona do koca.
Ile masz wzrostu?
175cm w dowodzie, ale ostatnio wyszło, że mierzę 177/178cm.
Czy używasz olejów np. arganowego, kokosowego w kuchni lub kosmetyce?
Tak, kokosowego do robienia szminek z kredek woskowych, arganowego do włosów.
Jaką bajkę wciąż pamiętasz z dzieciństwa?
O koniku garbusku.
Ulubiony serial?
American Horror Story i The Walking Dead
Jaką supermoc byś wybrała, gdybyś mogła?
Czytanie w myślach ;)
Co cenisz w ludziach?
Przede wszystkim człowieczeństwo. Niestety, nie każdy potrafi być ludzki.
Co Cię denerwuje w komunikacji miejskiej?
Opóźnienia!

Pytania od BlondLove
Jeżeli w daleką podróż to gdzie?
Dookoła świata.
Pięć rzeczy, które zabierzesz?
Książkę, mp4, pierdoły do pisania i rysowania, szkicownik, zeszyt.
Przepis na szczęście?
Wiara w swoje możliwości i dążenie do wyznaczonych celów.
Jak człowiek wierzy w siebie
To cała reszta to betka
Nie ma takiej rury na świecie
Której nie można odetkać
Z dzieciństwem kojarzy mi się?
Pierogi mojej babci.
Jeżeli mogłabym być postacią z bajki to byłabym
Zaliczmy tym razem HP do bajek. Byłabym Bellatrix Lestrange.
Kim będę za 20 lat?
Żoną, matką i charakteryzatorem w WB Studios :D
Ulubiona potrawa
Pieroooogiiii!!!
Święta to dla Ciebie czas...?
Który mogę poświęcić rodzinie i sobie.
Morze czy góry?
Zdecydowanie morze. W górach mieszkam, wystarczy mi.
Najlepszy obejrzany film?
Bracia Karamazow w reżyserii Petra Zelenki.
Najlepsze w życiu to?
Zostanie obdarowanym szczerym uśmiechem.

Ja nie nominuję wielu blogów, mimo, że powinnam przekazać nagrodę 22 autorom. Chciałabym też trochę nagiąć zasady i nominować 5 „starszych” blogów, które obserwuję od jakiegoś czasu, w ramach podziękowania za zaangażowanie autorek i mnóstwo inspiracji, którą wyniosłam z ich kącików kosmetycznych.  Nie mam też nic przeciwko, żeby ktoś odpowiedział na moje pytania bez nominacji. Niech podeśle linka, poczytam z chęcią!

Dziękuję i nominuję:

Nominacje:

Oraz:


Moje pytania:
+ Jeśli mogłabyś wybrać jeden kraj w którym zamieszkasz, to który by to był i dlaczego?
+ Ulubiony autor/ulubiona książka.
+ Ulubiony zapach.
+ Jaki jest Twój przepis na udany dzień?
+ Ile czasu poświęcasz na rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność?
+ Jaka jest Twoja największa pasja?
+ Jaką kuchnię preferujesz?
+ Jak wyglądałby Twój wymarzony ogród?
+ Co najchętniej kupujesz?
+ Czy uważasz, że uśmiech potrafi zdziałać cuda?
+ Co najbardziej w sobie lubisz? 

Jeszcze raz dziękuję Wam dziewczyny za nominacje! Szkoda, że już nie mogę Wam przyznać tej nagrody :(

A teraz czas na tag od Pat ;)

[TAG] Muzyczne Top 7

Jeśli też się chcecie pobawić, podeślijcie mi linka do postu w komentarzu. Tag znalazłam na blogu Sprada MakeUp. Od razu mówię, że listę takich siedmiu utworków było bardzo trudno ułożyć, więc wrzucam to, czego słucham ostatnio najczęściej.

Depeche Mode – Rush, mój ukochany utwór, z ukochanej płyty i w wykonaniu ukochanego zespołu.

Sober – Blancanieve, hiszpański <3

Marilyn Manson – Tainted Love, tego pana nie mogło tu zabraknąć.

Lacrimosa – Phantom Of The Opera, uwielbiam to w niemal każdej wersji.

Musical Metro – A Ja Nie, czasem mam ochotę wykrzyczeć refren komuś prosto w twarz.

Rammstein – Mein Herz Brennt, niemiecki <3


Thomas Tallis – Spem In Alium i nie ma to nic wspólnego z tym, że czytałam trylogię Greya. Utwory Tallisa ceniłam zanim sięgnęłam po te książki.



            Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy przebrnęli przez ten wpis. Możecie odpowiadać na pytania w komentarzach, wrzucać linki do polecanych utworów albo po prostu wypowiedzieć się na temat moich odpowiedzi.
            W weekend pojawi się prawdopodobnie trzeci makijaż z serii Hogwarts Inspired oraz recenzja lakieru GR.
            Do zobaczenia! :)

20 komentarzy:

  1. dzięki za nominację ;) na pyt odpowiem tutaj bo byłam już nominowana 3 x ;)
    + Jeśli mogłabyś WYBRAĆ jeden kraj w którym zamieszkasz, to który by to był i dlaczego? Cieżko wybrać, jest tyle cudownych krajów. Na pewno chciałabym żeby to był ciepły kraj, słońce 365dni w roku ;d
    + Ulubiony autor/ulubiona książka. Nie mam jednego ulubionego autora, ani jednej ulubionej książki ;) nie lubię się ograniczać ;P
    + Ulubiony zapach? Jak wyżej ;p perfum Ci u mnie pod dostatkiem ;d
    + Jaki jest Twój przepis na udany dzień? nie mam ;p po prostu wstaje i samo się dzieje;p i albo jest udany albo nie ;)
    + Ile czasu poświęcasz na rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność? to zależy na co akurat czas ten poświęcam ;p na konie np. 3-4 h, pazury 1-2h, makijaż podobnie ;p relaks 24/h ;d hehe
    + Jaka jest Twoja największa pasja? konie i paznokcie ;)
    + Jaką kuchnię preferujesz? jestem smakoszem i lubię wszystko co smaczne ;d chińczyki, włochy, polaki ;d
    + Jak wyglądałby Twój wymarzony ogród? florystka ze mnie marna ;p na pewno chciałabym oczko wodne może z fontanną? xd róże i dalie :)
    + Co najchętniej kupujesz? kosmetyki, ciuchy i buty :D
    + Czy uważasz, że uśmiech potrafi zdziałać cuda? oczywiście ;d
    + Co najbardziej w sobie lubisz? a to że jak się na coś uprę to dopnę swego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też bym nie potrafiła wybrać jednej książki :D
      A dalie są piękne! :D

      Dziękuję za odpowiedzi :D

      Usuń
  2. Tag muzyczny super, wszystkiego kawałki znam i baaaardzo lubię!! <3 A na Twoje pytania już odpowiadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy ze sobą muzycznie dużo wspólnego! Zauważyła to już po Twoim tagu! <3
      Czekam niecierpliwie! <3

      Usuń
  3. Kochana, odpowiem u Ciebie, bo u siebie już odpowiadałam na liebstera kilkukrotnie, mam nadzieję, że się nie obrazisz.
    + Jeśli mogłabyś wybrać jeden kraj w którym zamieszkasz, to który by to był i dlaczego?
    Mieszkałam trochę czasu w UK i podobało mi się tam, ale jednak na życie wybieram Polskę, bo lubię się czuć jak u siebie, a nie jak intruz u kogoś.
    + Ulubiony autor/ulubiona książka.
    Simon Beckett, wszystkie części "Chemii śmierci".
    + Ulubiony zapach.
    Zapach owoców, wiosennego powietrza, kawy, czekolady, kokosa.. długo by wymieniać :)
    + Jaki jest Twój przepis na udany dzień?
    Mieć wolne!! :D Nie iść do pracy, nie mieć klientek, nie iść na zajęcia i jeszcze najlepiej, żeby Narzeczony miał wolne, a pies sam wyprowadził się na spacer, to by była pełnia szczęścia :D
    + Ile czasu poświęcasz na rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność?
    Niestety za mało...
    + Jaka jest Twoja największa pasja?
    Wizaż!
    + Jaką kuchnię preferujesz?
    Śródziemnomorską - rybki, warzywka, owoce, mniam ♥
    + Jak wyglądałby Twój wymarzony ogród?
    Idealnie równiutka i zielona trawka, dużo kolorowych kwiatów, drzewka przycięte w kule, drewniana huśtawka i grill :D
    + Co najchętniej kupujesz?
    Kosmetyki
    + Czy uważasz, że uśmiech potrafi zdziałać cuda?
    No jasne! :D
    + Co najbardziej w sobie lubisz?
    Z charakteru otwartość, dążenie do celu, upór. Z wyglądu zęby, oczy i biust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że się nie obraziłam :D Cieszę się, że w ogóle chciało Ci się odpowiadać :D
      Becketta też bardzo lubię :D I pasję mamy tę samą :D

      Ja nie wiem, czy chcę żyć w Polsce, jeszcze nie do końca zdecydowałam. Czas pokaże. Trochę zazdroszczę Ci tej pewności, bo ja takiej nie mam i trochę mi z tym źle... :D

      Usuń
    2. Najlepiej wyjechać i się samemu spróbować. Mój ojciec od 18lat jest w Anglii, więc długo tam byłam, pracowałam, mieszkałam, razem z Narzeczonym trochę czasu tam zabawiliśmy i wszystko fajnie, inny świat, no ale jednak ciągnęło nas do PL i to z Polską wiążemy przyszłość :)

      Usuń
    3. Zobaczymy :D Wyjadę może do Hiszpanii albo właśnie na wyspy, bo USA raczej na razie jest nieosiągalne... pomieszkam trochę i pewnie dojdę do jakiegoś konkretniejszego wniosku :D

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację i bardzo się cieszę, że znalazłam się w gronie blogów, które lubisz odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  5. http://spradamakeup.blogspot.com/2014/12/zabawa-liebster-blog-award-jeszcze-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię Walking Dead ;) Za to czytać w myślach za żadne skarby świata bym nie chciała :D
    Pozdrawiam kolejną pierogożerczynię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego byś nie chciała czytać w myślach? :)
      Ty też pierogożerczynią jesteś? :D

      Usuń
  7. Gdy oglądałam Walking Dead miałam strasznie dużo koszmarów w nocy ;-( Dla swojego zdrowia psychicznego przestałam oglądać po trzecim sezonie ;-P Pierogi również bardzo lubię, ale czytać w myślach bym nie chciała ;-D Wolałabym mieć moc stwarzania rzeczy z niczego, żebym mogła na coś popatrzeć i idealnie móc to odwzorować - po prostu stworzyć i mieć^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, taka moc też jest fajna :D Ale chyba bym wolała jednak tę swoją :D
      Co do TWD - ja się nie boję takich rzeczy. A charakteryzacja jest tam tak zajebista, że nie mogę się napatrzeć na te truposze <3

      Usuń
  8. Życzę Ci tego, abyś za 20 lat była tym kim napisałaś!:))) Myślę, że jest to naprawdę bardzo realnym marzeniem patrząc na Twoje małe dzieła:D:D pozdrawiam!:D PS. Tez pamiętam o koniku Garbusku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! <3 Dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo :* :* :*

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*