niedziela, 7 grudnia 2014

Paczuszka mikołajkowa i mini szał zakupowy

Witajcie!

Jak tam Wasze Mikołaje? Co dostałyście?

Okazało się, że ten Święty nie odwiedza jednak tylko grzecznych dziewczynek…  więc zaraz Wam pokażę, co wczoraj znalazłam w swojej paczuszce (i co sobie kupiłam w piątek – Dzień Darmowej Dostawy mnie ominął, ale sobie go odbiłam w Naturze… i w GR xD ). Najpierw przypomnę tylko szybciutko o Hogwarts Inspired >>KLIK<< – tak, będę Was męczyła tą akcją do końca grudnia :D Musicie mi wybaczyć (albo wziąć udział, a najlepiej i jedno, i drugie :D ).

To co? Mikołaj? :)



W mojej paczuszce znalazłam żele do mycia twarzy (z Ziaji, z La Roche-Posay i z Biodermy), kępki rzęs Donegal, mnóstwo słodyczy, bransoletki i świetne repetytorium z hiszpańskiego (studiuję filologię hiszpańską, każda taka rzecz niesamowicie się mi przydaje). Ogólnie jestem bardzo zadowolona z prezentu.
Recenzji żelu z Biodermy możecie się niedługo spodziewać – jedno opakowanie już zużyłam i cieszę się, że w moje ręce wpadło (niemal od razu) kolejne.

A teraz zakupy!



Golden Rose, Galaxy Nail Color nr 20
Essence, Pigments nr 13 paparedzzi (użyłam go do makijażu wyzwaniowego z poprzedniego wpisu)
Essence, Pigments nr 19 kiss the frog
Essence, Beach Cruises Keep Calm and Go to the Beach!
Kobo, Eyeshadow Base (użyłam jej do makijażu wyzwaniowego z poprzedniego wpisu)
Pepco, Green Tea Candle

            Myślę, że niedługo będę w stanie wypowiedzieć się o lakierze GNR z GR. Mam go już na paznokciach, więc jestem w trakcie testu.  Macie więc wybór – którą recenzję wolicie jako pierwszą? Żelu z Biodermy czy lakieru Golden Rose?

Czekam na Wasze komentarze! :)

            

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D Tobie mogę nawet rypnąć prywatny, trochę mniej oficjalny opis, jak chcesz :D

      Usuń
  2. Fajny Mikołaj :))
    Uwielbiam lakiery z Golden Rose, wiec chętnie przeczytam kolejną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie szaleje :D Czeka mnie bogata gwiazda, a w większość zaopatrzyłam się w listopadzie :) Powiedz mi to wyzwanie to wszystkie makijaże do końca grudnia czy tylko jeden? Bo postaram się ogarnąć na zaś:D Póki jeszcze siły są i czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca grudnia wszystkie :) Podsumowanie całego wyzwania 1. stycznia wieczorkiem, więc jak podeślesz swoje prace nawet w sylwestra, czy 1. stycznia rano, to będzie ok :D

      Usuń
  4. Świetne nowości, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej o żelu :) Chociaż o lakierze GR też z miłą chęcią przeczytam, ostatnio je odkryłam i polubiłam od pierwszego maźnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna i druga będzie, tylko o kolejność pytam, bo nie jestem pewna co jest ciekawsze dla Was :D

      Ja w GR też zakochałam się od pierwszego wrażenia. Nie wszystkie (niestety) są super i można trafić na bubel, ale zdecydowanie większość bym poleciła :)




      Usuń
  6. A tak nie w temacie:) Jak ta świeca z Pepco? szukam jakiejś fajnej w dobrej cenie:))) i czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja żelu właśnie się pisze :D
      A świeca super! Taki ładny ma zapach, bo przyznam się bez bicia - wzięłam ją tylko dlatego, że jest zielona :D A zapach okazał się śliczny i fajnie się unosi w powietrzu, nie jest agresywny i nie dominuje. Taka delikatna, świeża zielono-herbaciana nutka. A kosztuje niecałe 7 złotych :D

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*