poniedziałek, 22 grudnia 2014

Prezent urodzinowy i mini szał zakupowy

Dobry!
            Dzisiaj znowu szał zakupowy z małym dodatkiem – moim prezentem urodzinowym. Nie, nie musicie mi składać życzeń, jestem z czerwca ;) Po prostu rzadko widuję moją Przyjaciółkę, a dzisiaj miałyśmy okazję się wreszcie zobaczyć. Jakoś po 8 miesiącach… Mam nadzieję, że następny raz będzie szybciej, Mruczanko! :*
            Przypominam o Hogwarts Inspired – w poprzednim poście parę rzeczy na ten temat napisałam, więc zajrzyjcie TUTAJ, a jeśli chcecie dowiedzieć się, co to w ogóle jest, to zapraszam >>KLIK<<.



Co dostałam?
Sleek, Face Form Contouring and Blush Palette Fair 372, polowałam na nią! <3
Bourjois, Rouge Edition Velvet 01 personne ne rouge matte finish, uwielbiam takie czerwienie.

Co kupiłam?
NYX, Jumbo Eye Pencil 604 milk, tyle dobrego się nasłuchałam i uznałam, że muszę wypróbować.
My Secret, Waterproof Eyeliner, w którym jestem zakochana i kupiłam sobie na zapas ;D
Golden Rose, Galaxy Nail Color nr 19 [recenzja innego koloru z tej serii TUTAJ], śliczny odcień! Ale konsystencja o wiele rzadsza od nr 20. Zobaczymy, jak się sprawdzi.

To by było na tyle. Macie któryś z tych kosmetyków? Co o nich powiecie?

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Jestem taaaaka zadowolona z dzisiejszego połowu <3

      Usuń
  2. Ja poproszę recenzję pomadki/błyszczyka(?) z Bourjois! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobi się, jak ją wypróbuję :D Ekstremalne warunki = idziemy pić :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*