piątek, 5 grudnia 2014

Projekt Pandzia Rodzina u BLONDLOVE

            Dzień dobry!
Dzisiaj wpis wyzwaniowy, a właściwie projektowy.
BLONDLOVE ogłosiła u siebie pewną przesłodką akcję, którą nazwała Pandzia Rodzina, a ja postanowiłam wziąć w niej udział. Jeżeli któraś z Was jest zainteresowana, zapraszam w imieniu Autorki po więcej szczegółów TUTAJ.
Przypominam też, że również u mnie trwa wyzwanie – Hogwarts Inspired. Czekam na Wasze zgłoszenia i makijaże >>KLIK<<!





Kosmetyki/Produkty, których użyłam do zmalowania mojej pandy:
Kryolan, Joly Face Palette, kolor biały
Kajal Pencil 04 white, Essence
My Secret, Waterproof Eyeliner

            Cóż więcej mogę dodać – na dzisiaj to by było na tyle. Napiszcie, jak Wam się podoba moja Panda i czy też weźmiecie udział w projekcie.

            Pa!

6 komentarzy:

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*