środa, 3 grudnia 2014

Recenzja #1: lakiery Eveline Cosmetics, miniMAX quick dry & long lasting nr 949, 951

¡Hola!
Trochę rzeczy pozmieniałam na blogu, mam nadzieję, że szablon w obecnym stanie Wam się podoba. Na pewno jest bardziej funkcjonalny. Podział na dwie kolumny daje blogom tego typu więcej, niż się spodziewałam!
Przypominam Wam o wyzwaniu Hogwarts Inspired [szczegóły tutaj]! Czekam na zgłoszenia :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszą, podwójną recenzję lakierów Eveline Cosmetics, miniMAX! Najpierw jednak kilka słów o skali ocen.
Każdy typ produktów ma u mnie 5 kategorii, w których może zdobyć maksymalnie 5 punktów (czyli ogółem 25 punktów). Na tej podstawie dostaje ocenę w skali 1-6, gdzie 1 to totalny GNIOT, a 6 absolutny MUST HAVE. W przypadku lakierów do paznokci kategorie to: wydajność i pigmentacja, cena i opakowanie, konsystencja i wysychanie, trwałość oraz zmywanie.

Eveline Cosmetics, miniMAX quick dry & long lasting nr 949, 951



Kupiłam je właściwie przez przypadek (poszłam po bułki, wróciłam z lakierami… typowe), bo kolory rzuciły mi się w oczy.
* Pierwsze zdjęcie nieco prześwietlone, za to na drugim kolory wyglądają prawie tak, jak w rzeczywistości.
Wydajność i pigmentacja (3,5/5)
Standardowe dwie warstwy wystarczą, by pokryć płytkę bez prześwitów, ale dopiero trzecia warstwa sprawiła, że byłam zadowolona z efektu. Kolor na paznokciu prawie w ogóle nie różni się od tego w buteleczce już przy dwóch warstwach, ale moim zdaniem potrzebuje tego „dopieszczenia” jeszcze jedną. Trzy warstwy są niestety mniej ekonomiczne, więc jeśli chodzi o wydajność nie jest to na pewno numer 1.
Cena i opakowanie (4,5/5)
Jak na lakier mini, buteleczka jest całkiem spora ­– przynajmniej optycznie. Mieści 5ml produktu. Ma kształt przyjemny dla oka. Płaski pędzelek jest wąski, jak dla mnie mógłby być nieco szerszy, ale maluje się nim dość wygodnie.
Jeśli chodzi o cenę – zapłaciłam za jeden 5,49zł. W sklepie internetowym Eveline, jedna sztuka kosztuje 5,99zł. Myślę, że akurat za ten lakier to nie jest zbyt dużo.
Konsystencja i wysychanie (3/5)
I w tym punkcie musimy podzielić już kolory. Lakier nr 949 (zieleń) ma konsystencję rzadszą i odrobinę spływa na skórki, ale da się nad tym zapanować. Lakier nr 951 (fiolet) jest dość gęsty i nieco trudniej rozprowadza się go po płytce. Oba kolory nie są pod tym względem idealne. Jednakże rzeczywiście schną bardzo szybko – już po paru minutach mogłam spokojnie przestać uważać na to, co robię.  
Trwałość (3,5/5)
Sprawdzałam, jak poradziły sobie te lakiery, nałożone jedynie na odżywkę. Niestety, po dwóch dniach przetarły mi się końcówki i zaczęłam zauważać maleńkie odpryski, a po trzech już nie dało się na nie patrzeć i trzeba było zmywać. Jednak kiedy pomogłam im lakierem nawierzchniowym, utrzymały się w dość dobrym stanie przez cztery dni.
Zmywanie (5/5)
Zmywanie nie stanowiło żadnego problemu. Wszystko zeszło od razu, bez stosowania żadnych sztuczek. Nie mam pod tym względem żadnych zastrzeżeń.
Podsumowanie
Punkty: 19,5/25
Ocena: 4/5 – można wypróbować / naprawdę warto
Wybór kolorystyczny jest spory, nie kosztują dużo i są przyzwoitej jakości. Dzięki temu, że szybko wysychają, nadają się idealnie dla osób, które nie mają czasu. Ogólnie rzecz biorąc, mimo kilku wad, polecam te maleństwa.

Mam nadzieję, że ta recenzja do czegoś się nadaje. Może miałyście już kontakt z tymi lakierami? Zgadzacie się ze mną? Czekam na Wasze opinie!

¡Adiós!

4 komentarze:

  1. wyszłam po bułki, wróciłam z lakierem, haha so true ♥
    fiolecik mi się podoba, ja mam z nich cukierkowy róż, który jest ok i jasny beż, który nadaje się jedynie do kosza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taka jest różnica między kolorami? Ja miałam jeszcze czerwony, ale użyłam raz i oddałam w dobre ręce, bo uznałam, że mi się jednak nie podoba, ale jakościowo był w porządku :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*