piątek, 26 grudnia 2014

Wyzwanie Ćwiczeniowe #1

Cześć!
            Dzisiaj makijaż (nareszcie!), znowu wyzwanie, tym razem nie Hogwarts Inspired (>>KLIK<<), a wyzwanie ćwiczeniowe u mojej kochanej Aggi En. Pierwszego tygodnia nie byłam w stanie zrobić, bo zabrakło mi czasu, ale zaczynam od drugiego i mam nadzieję, że nie opuszczę już żadnego. Zanim zaczniemy przypominam o tym, że trwa rozdanie! Zapraszam do zgłaszania się TUTAJ!

Oto zdjęcie makijażu, który trzeba odtworzyć.

Źródło

A oto moja wersja. Trochę mocniejsza niż oryginał. Zmieniłam też kolorystykę na moją ulubioną zieleń, bo nie mam niebieskiego tuszu, a nie chciałam się bawić w Duraline. Planowałam dzisiaj zmalować jeszcze coś, ale wyszło jak zawsze i nic nie zrobiłam xD A i dopiero na zdjęciach zobaczyłam, że mam dziurę w brwi :D




Kosmetyki
Oczy:
Inglot, Freedom System Square, niestety dostałam gotową paletkę bez kartoników, więc nie jestem w stanie podać numerów cieni. Kolory: biały mat, czarny z granatowymi drobinkami, zielony mat
My Secret, Waterproof Eyeliner
Essence, Long Lasting Eye Pencil 06 Seventh Heaven
Kobo, Eyeshadow Base
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Essence, Colour Flash Volume Mascara #01 Miss Early-Greenbirdy
Twarz:
Wibo, Primer Base
Maybelline NY, SuperStay Better Skin 005 light beige
Lovely, Magic Pen 01
Wibo, Illuminating
Pierre Rene, Loose Powder 
Sleek, Face Form Contouring and Blush Palette Fair 372
Manhattan, X-Act Eyeliner 94Z moccacino na brwiach
Usta:
L’Oreal Paris, Shine Caresse 501 Bonnie

            To by było na tyle. Mam nadzieję, że się Wam podoba. Dajcie znać, co myślicie o tym makijażu w komentarzach.

            Do zobaczenia! <3 

11 komentarzy:

  1. już pisałam na fb - super, zieleń bardzo podkręca kolor tęczówki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słonko! :D Uwielbiam zielony pod każdą postacią <3

      Usuń
  2. Wszystko pozmienialas i do oryginalu mu bardzo daleko :p ale oba sa ladne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle xD jakieś tam podobieństwa są xD ale prawda jest taka, że nie lubię odtwarzać, wolę tworzyć xD dziekuje :*

      Usuń
  3. Niesamowity makijaż <3 Wzorowałaś się na tym ze zdjęcia, ale dodałaś swoje kolory i efekt końcowy wyszedł przepiękny :) Podziwiam Cię za taki talent i wyobraźnię :D Ja nie dałabym rady się tak pięknie pomalować :D Cudo, naprawdę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      I myślę, że jakbyś się przyłożyła, to byś dała radę :D Nie jest aż tak trudny do wykonania :) :*

      Usuń
  4. Bardzo ładnie Ci w zielonym!:)))) Piękny makijaż zdolniacho!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można gdzieś opis makijażu? xD Sama uwielbiam tworzyć różne "dzieła" z palety cieni do powiek i czarnych kresek, by wyglądać wyraziście. Planuję właśnie coś mocniejszego na Sylwestra.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiejko, Skarbie, w mailu Ci wyślę :)

      Usuń
  6. Obydwa makijaże są przepiękne!pierwszy , z niebieskim ,idealnie podkreśla brązowe oczy,a zielony z kolei podkreśla Twój kolor tęczówki.Gdybym spotkała Cię na ulicy w tym makijażu na pewno pozytywnie przyciągnęłabyś moje spojrzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*