wtorek, 2 grudnia 2014

Wyzwanie Hogwarts Inspired, #1 Ravenclaw

            Witajcie!

           Pierwsze makijażowe wyzwanie na tym blogu nazywa się Hogwarts Inspired. Jeżeli któraś z Was również je podejmie, niech da mi znać w komentarzu i podeśle adres swojego bloga – chętnie zobaczę efekty! Mile widziany będzie też link do tego postu w Waszym wyzwaniowym wpisie. Zgłaszajcie się, udostępniajcie dalej – wszystkie prace zaprezentuję na blogu w poście podsumowującym wyzwanie: 1. stycznia 2015r.!
EDIT: czekam na Wasze prace do 31. stycznia! :)
Prace możecie mi podsyłać linkami do postu na Waszym blogu albo na maila, który jest podany w zakładce Kontakt.


Zadanie polega na zmalowaniu czterech makijaży – każdy inspirowany jednym z Domów Hogwartu.



Czytelnicy Harry’ego Pottera wiedzą, że różnią się one nie tylko nazwą, kolorami i zwierzętami w herbie, lecz także głównymi cechami, jakimi powinni odznaczać się ich mieszkańcy. Postaram się w makijażu uchwycić charakter każdego z nich. Czy mi się uda – sami ocenicie.

HOGWARTS INSPIRED #1 – RAVENCLAW



Na pierwszy ogień idzie Ravenclaw – dom mądrości, inteligencji i kreatywności.




Kosmetyki
Oczy:
Sleek i-Divine Arabian Nights,
kolory: Sindbad’s Seas, Black Magic, Sorcerer, Gold Soul, Scheherazade’s Tale
Sleek i-Divine Acid, niestety nie znam oryginalnych nazw kolorów, wydaje mi się, że cienie w tej paletce w ogóle ich nie mają – użyłam obu niebieskich
My Secret, Waterproof Eyeliner
Essence, Kajal Pencil 04 white
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Donegall, Full Highlight Eyelashes
Essense, Frame4Fame klej do rzęs, którym przykleiłam również małe dżety.
Twarz:
Wibo, Primer Base
Maybelline NY, SuperStay Better Skin 005 light beige
Lovely, Magic Pen 01
Wibo, Illuminating
Pierre Rene, Loose Powder 
Wibo, Natural Beauty Blusher 02
          Paleta Sephora, dwa brązowe cienie nałożone na brwi
Usta:
Wibo, Lip Lacquer – Rock With Me 02

 * Mam czerwone oczy, ponieważ jestem gapą i zatarłam je sobie jednym z kosmetyków... ale można zawsze mówić, że to od czytania! ;) Wiem też, że do zdjęć wybrałam okropne światło i jakością nie porażają – bardzo za to przepraszam... ale nie od razu Rzym zbudowano ^^

A na koniec... wyzwanie na wesoło, czyli makijaż "po godzinach" :D




Czekam na Wasze opinie! Piszcie też, który dom ma być następny – Gryffindor czy Hufflepuff? Slytherin zostawiam sobie na koniec.

Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Ja chętnie podejmę wyzwanie :) Nie wiem czy będę na bieżąco ale się postaram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! <3 Czekam więc na Twoje prace! :D

      Usuń
  2. Jejku, też bym chętnie się podjęła choć nie jestem jakąś Megafanką HP, ale niestety się nie wyrobię:) Zaliczenia, studia itp. itd:) Może następnym razem:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, szkoda :) Ale miło wiedzieć, że gdybyś miała czas, to byś skorzystała :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy watek i udana inspiracja :)

    Pozdrawiam

    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*