sobota, 6 grudnia 2014

Wyzwanie Hogwarts Inspired, #2 Gryffindor

            Witajcie w Mikołajki!
Jak pewnie zauważyłyście, nie mogę ostatnio spać – więc co robię? Maluję. Dzisiaj drugi makijaż w ramach wyzwania Hogwarts Inspired!
Nadal można dołączyć – czekam na Wasze prace!
Szczegóły >>KLIK<<.

HOGWARTS INSPIRED #2 – GRYFFINDOR


            Przyszła pora na Gryffindor – dom męstwa, odwagi i szlachetności.



Kosmetyki
Oczy:
Sleek i-Divine Arabian Nights, kolor: Gold Souk
Sleek i-Divine Rio Rio, kolory: Urca, City of Gold, Copacabana
My Secret, Waterproof Eyeliner
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Essence, Pigments 13 paparedzzi
Kobo, Pure Pigment 403 true red
Kobo, Eyeshadow Base
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Donegall, Full Highlight Eyelashes
Essense, Frame4Fame klej do rzęs
Złoty brokat
Twarz:
Wibo, Primer Base
Maybelline NY, SuperStay Better Skin 005 light beige
Lovely, Magic Pen 01
Wibo, Illuminating
Pierre Rene, Loose Powder 
Miss Sporty, OH! Tan So Fine
Wibo, Natural Beauty Blusher 02
Manhattan, X-Act Eyeliner 94Z moccacino na brwiach
Usta:
Catrice, Ultimate Colour 090

            Moja ślizgońska duma nieco ucierpiała, ale odbiję to sobie w ostatnim etapie wyzwania, gdzie królował będzie Slytherin. 
Czekam na wszelkie opinie i na sprawozdania, co przyniósł Wam Mikołaj? Ja pochwalę się Wam albo dziś wieczorem, albo jutro :)

Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Sliczny makijaż ! UWIELBIAM hp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też - jestem Ślizgonką z krwi i kości <3

      Usuń
  2. Świetne kolory, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię połączenie czerwieni ze złotem, mimo że go nie używam prawie w ogóle. Wolę zieleń i srebro :)

      Usuń
  3. Oo odważny :D
    Lubię takie szalone makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Przy nich jest zawsze więcej frajdy jak się je wymyśla, robi i w ogóle :D

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*