sobota, 24 stycznia 2015

Charakteryzacja SFX #5: porażki charakteryzatorskie

Witajcie!
            Jeszcze nieco ponad tydzień… tylko parę dni i do Was wracam. Już jestem prawie na końcu walki z zaliczeniami i milionem innych mocno upierdliwych rzeczy. Zaniedbałam wszystkie swoje pasje na rzecz zaangażowania się w naukę i dobre zdanie sesji, co (jeśli się do końca powiedzie) zaowocuje średnią na semestr ok. 4,5, z czego jestem bardzo zadowolona i właściwie cholernie dumna :)
            Przypominam Wam o Hogwarts Inspired >>KLIK<< i o rozdaniu >>KLIK<<!

            Co na dzisiaj? Żeby nie było tak „kolorowo” postanowiłam Wam pokazać moje mniej udane i totalnie spierniczone próby charakteryzatorskie. Wiadomo, każdy kiedyś się musiał uczyć, a najlepszą metodą jest ta, którą nazywają "próby i błędy".
            Niektóre prace są starsze, niektóre "dość świeże". Nie będę się nad nimi rozpisywać, dodam tylko tytuł dla zdjęć i ocenę, jaką bym sobie wystawiła w skali 1-6.

PS do zdjęć nie dodaję adresu bloga jak zwykle, bo muszę się dalej uczyć, ale stęskniłam się za Wami. Dobrze, że miałam większość tych zdjęć już wcześniej podpisanych i wykadrowanych, więc mogłam napisać ten post.

Modern#1
2 za efekt na żywo, za zdjęcie 3,5


Dia de los Muertos#1
3 za efekt na żywo, za zdjęcie 1


Monster#1
3 za efekt na żywo, za zdjęcie 2


Robotica#1
5 za efekt na żywo, za zdjęcie 3


Skull#1
(moja pierwsza w życiu czaszka)
3 za efekt na żywo, za zdjęcie 4


Great Britain
1 za efekt na żywo, za zdjęcie 1
to właściwie było robione niezbyt na "poważnie", ale i tak wrzucam ;)


Joker#1
2 za efekt na żywo, za zdjęcie 1
(i kawałek mojego tatuażu też widać xD)



To tyle. Jestem ciekawa Waszych ocen… w tej samej skali. Proszę też o krytykę, w końcu to najgorsze moje prace, wszystkie będę poprawiała (lub już poprawiłam), więc napiszcie mi, co się Wam podoba, co się nie podoba, co byście zostawili, co zmienili… wszystko co przyjdzie Wam do głowy.

            Studentom życzę bezbolesnej sesji, a całej reszcie miłego tygodnia! 
Tęsknię! Do zobaczenia! :*

20 komentarzy:

  1. Wszystkie mnie się podobają, nic bym nie zmieniała !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym żadnego nie umiała zrobić więc podziwiam :P
    a najlepsza czacha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jak na żywo wyglądało, ale nr 1 to jedno z moich ulubionych, więc nie wiem czemu się znalazło w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Jakoś nie podobało mi się to ani trochę. Ale to moje zdanie :D Właśnie wszyscy mi pisali, że jest zajebiste i w ogóle... a ja tego nie rozumiem :D Ale może jakaś inna jestem :D

      Usuń
  4. Stanowczo mówię iż jesteś dla siebie zbyt krytyczna! Niektóre zdjęcia może faktycznie nie do końca oddały wygląd Twoich poczynań, ale jestem naprawdę pod ważeniem! Szczególnie Robotica!:) Wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci <3 To jest kochane <3

      Usuń
  5. A mnie się podoba joker i czacha;D super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość jest naprawdę dobra. Zwłaszcza ta czaszka i robot. Nie musisz być dla siebie taka krytyczna ;)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i na sesji ;w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sterku ;*
      Ale krytyczna być muszę, chce być coraz lepsza, nie mogę osiadać na laurach :)

      Usuń
  7. Robotica jest świetna, nie wiem, co Ty od niej chcesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam wymagania względem siebie :D :*

      Usuń
  8. Liczy się kreatywność, mi sie tam wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło z Twojej strony :* Dziękuję :)

      Usuń
  9. Świetny blog, Skull#1 najlepsze. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, ale każdy ruch (wyświetlenie, komentarz) motywuje do działania, na pewno wiesz z własnego doświadczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miazga ! Normalnie arcydzieła, kochana moja masz ogromny talent :* <3

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*