czwartek, 15 stycznia 2015

[TAG] 40 pytań + żyję, nie zaginęłam w akcji ;)

            Witajcie!
Żyję, nie umarłam! Nie piszę już tak długo, ponieważ zaliczenia na studiach pochłonęły mnie bez reszty. Nie wrzucam też makijażu, bo nie mam nawet czasu nic zrobić, ale na szybko (i na osłodę) machnęłam dla Was TAG – 40 pytań kosmetycznych, który gdzieś na jakimś blogu czytałam, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że będę go robiła. Dlatego nikogo nie oznaczam, a pytania znalazłam TUTAJ.
            Przypominam też o wyzwaniu Hogwarts Inspired, które jest przedłużone do 31 stycznia oraz o ROZDANIU!
No to lecim ;)

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?  2 razy
2. Jaki masz typ cery? (sucha, tłusta, mieszana)  mieszana (ale w stronę suchej)
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?   Bioderma, Sebium Gem Moussant (recenzja KLIK)
4. Czy używasz peelingów do twarzy?  tak
5. Jaka to marka? Garnier, Czysta Skóra Żel myjący + peeling + maseczka 3 w 1
6. Jakiego kremu do twarzy używasz? Bioderma, Hydrabio, Light Cream
7. Czy masz piegi? Nie
8. Używasz kremu pod oczy? Nie
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?  Raczej nie, czasem tylko mam jakieś „syfki”
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?:  Nie.
11.
Jakiego podkładu używasz? Maybelline NY, SuperStay Better Skin 005 light beige
12.
Co z korektorem? Używam, ale ciągle szukam ideału
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? chłodnej
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? Uwielbiam!!!
15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce? Tak, ale tego nie robię. Mam kilka tuszy, których używam naprzemiennie w zależności od nastroju.
16. Jakiej maskary teraz używasz?
Różnych, ale ulubiona to Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
17.
Sephora czy MAC?  MAC
18. Masz kartę pro do MAC? Nie. Jeszcze.
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? Pędzli.
20. Używasz bazy pod cienie?  Tak.
21. Używasz bazy pod makijaż? Tak
.
22. Ulubiony kolor cienia do powiek? Zielony!
23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? Zależy do jakiego makijażu.
24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ? Raczej w ogóle, a jeśli nawet, to było to baaaardzo dawno temu i nie pamiętam.
25. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach? Są super, ale nie do używania rano przy szybkim makijażu.
26. Używasz kosmetyków mineralnych? Tak
27. Ulubiona szminka? Golden Rose Velvet Matte kolor 18 (superzajebiaszczy zamiennik MACowej Russian Red <3 )
28. Ulubiony błyszczyk? Chyba „lakier” do ust z Wibo.
29. Ulubiony róż? Sleekowy
 30. Kupujesz kosmetyki na Ebay/ allegro?  Tak, właściwie tam przede wszystkim.
31. Lubisz kosmetyki z drogerii? Ba ;)
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? Lakiery tak, inne rzeczy nie.
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? Jasne, planuję iść do szkoły kosmetycznej.
34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? Nie, ale zdarza mi się robić to w tempie ekspresowym.
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? Dobranie koloru podkładu do twarzy zamiast do szyi i dekoltu.
36. Lubisz kolorowe makijaże? Kocham!
37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? Angelina Jolie!
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? Tusz do rzęs.
39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? Zdarza mi się :)
40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? Nie mam pojęcia, ale jakoś nie wstydzę się naturalnej wersji siebie ;D

To tyle.  Jeśli któraś chce się pobawić, to niech zostawi mi linka do TAGu w komentarzu.
Do zobaczenia niedługo, w weekend postaram się coś zmalować dla Was, ale teraz idę się dalej uczyć i próbuję wyzdrowieć, bo jakieś choróbsko mi się przypałętało…

17 komentarzy:

  1. Ja często kupuję kosmetyki na allegro :) świetny tag !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem ludzi, ktorzy tego nie robia, bo sie boja. Jasne, zawsze jest jakies ryzyko, ale Allegro moim zdaniem je zminimalizowalo ;)

      Usuń
  2. Jak dobrze, że choć na chwilę wróciłaś:) Fajny tag!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za Wami tesknie ;* śliczny avatar ;D

      Usuń
  3. Pytanie nr 24,hahha;D ja sobie kiedyś całą szczoteczkę od maskary wsadziłam do oka!Mam taką traumę do dzisiejszego dnia,że musiałam się tym z kimś podzielić!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, mam nadzieje, ze nie masz leku przed szczoteczkami od mascar ;D

      Ja sobie wsadzilam do oka klej do rzes. Nie pytaj jak to zrobilam, bo nie wiem i nie wiem, jak udalo mi sie to uczynic tez na drugim oku xD

      Usuń
  4. Nie,psychiatra mi pomógł;D czyli chodziłaś z zaklejonymi oczami dopóki klej nie puścił?Czy cały dzień udawałaś że śpisz?;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory jestem zaklejona xD
    A tak serio efekt mozesz zobaczyc na wyzwaniu hogwarts w makijazu ravenclawowym xD tak czerwonych oczu nigdy nie mialam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam,że sobie jaja robisz,ale faktycznie miałaś mega czerwone oczy.Czym Ty się dźgnęłaś dziewczyno?Nożem?!;D

      Usuń
    2. Serio mówię, klejem do rzęs, nie wiem jak to zrobiłam xD

      Usuń
  6. Ale się napracowałaś dziewczyno ;) szybkiego powrotu do zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Biedna... ale na pewno sobie z nim w końcu poradzisz :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*