niedziela, 4 stycznia 2015

Wyzwanie Ćwiczeniowe #2

Hejka!
            Dzisiaj szybki post z makijażem na wyzwanie ćwiczeniowe u Aggi En, szczegóły >>KLIK<<.
            Przypominam też o Hogwarts Inspired >>KLIK<< i o rozdaniu >>KLIK<<.

            Oto inspiracja tego tygodnia:



A oto moje wykonanie:


Sztuczne (i wychodzi na to, że złe) światło


Bardziej naturalne (co nie znaczy, że naturalne) światło.


Starałam się nie zmodyfikować go zbyt mocno, tak jak to zrobiłam ostatnio, ale i tak musiałam dorzucić swoje trzy grosze i dać więcej błysku. Niestety, aparat zjadł mi kolory. W rzeczywistości wyglądało o wiele lepiej, tu nie widać tej lekkiej mgiełki koloru, która powstała dzięki roztarciu tego bordowego cienia, tylko zrobiły się ostre kontury, ale mam nadzieję, że te zdjęcia nie są takie złe. Wybaczcie też, że tylko oczy, ale nie robiłam całej twarzy, bo nie miałam na to czasu ;(

Kosmetyki:
Inglot, Freedom System Square, niestety dostałam gotową paletkę bez kartoników, więc nie jestem w stanie podać numerów cieni (i już ostatni raz o tym piszę – kto śledzi bloga, to o tym dawno wie;) ). Kolory: bordo z drobinkami, złoto z drobinkami.
Sleek, i-Divine Arabian Nights, kolory: Scheherezade’s Tale, Gold Souk, Sultan’s Garden, Hocus Pocus
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Kobo, Eyeshadow Base
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
NYX, Jumbo Eye Pencil 604 milk
Manhattan, X-Act Eyeliner 94Z moccacino na brwiach


            Jak Wam się podoba? Czekam na komentarze! :)

PS Biorę udział w rozdaniu, gdzie można wygrac paletkę Zoeva. Szczegóły >>TUTAJ<<

33 komentarze:

  1. może spróbuj robić zdj bez lampy błyskowej? kolory będą wtedy bardziej zbliżone do rzeczywistych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest robione bez flesza :) Po prostu światło, którego używam jest do d**y, a jeszcze trzeba wziąć poprawkę na to, że robię zdjęcia mydelniczką (ale bardzo ją lubię). Muszę po prostu zainwestować w dobrą lampę i powinno być ok :)

      Usuń
    2. ja zawsze przy oknie robie ;d ale teraz jak pogoda taka dupiata to ciężko.
      może tą pierscienowa czy jakoś sobie kup? :)

      Usuń
    3. Właśnie o tym myślałam. tylko z tymi lampami pierścieniowymi to o tyle jest ciężko, że trzeba mieć do nich aparat, bo nakładasz je na obiektyw. A ja nie mam aparatu tego typu, zwykła małpka, może i z wyższej półki, ale parę lat już ma :D

      Usuń
    4. Edit: właśnie się dowiedziałam ,że nie wszystkie i znalazłam taką, która tego nie wymaga. No to oszczędzamy! <3

      Usuń
    5. a to nawet nie wiedziałam że się na obiektyw nakłada.
      ile takie coś kosztuje?;p

      Usuń
  2. Musisz zainwestować w coś lepszego do zdjęć, bo wygląda to źle i tak naprawdę ciężko ocenić makijaż :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waśnie wiem i muszę. Nie tyle w aparat ile w światło, bo z tym mam największy problem :)

      Usuń
  3. Makijaż jest piękny ;) nie umiałabym takiego wykonać, ale kolory i połysk mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o cienie Inglot, to na odwrocie cienia, na tej metalowej części nie masz napisanego numerka? Powinny tam być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyciagalam z paletki xD jakos na to nie wpadlam :D sprawdze!

      Usuń
  5. Piękne ;) Jestem pod wielkim wrażeniem, że tak idealnie potrafisz odwzorować makijaż ;) Z chęcią bym się chciała u Ciebie pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie bym Cię pomalowała :D <3

      Usuń
  6. Wyszło przepięknie! ♡

    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się bardzo podoba.Makijaż idealnie wpasowuje się w tematykę karnawałową.A co do du*****tego oświetlenia to się nie przejmuj,każdy kiedyś od czegoś zaczynał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa! <3

      Usuń
  8. Wedlug mnie powinnaś bardziej rozcierać granice, szczególnie ciemnych kolorow, ale ogólnie jest spoko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siasia, były roztarte, aż wezmę i przyjadę z tym mejkiem do Ciebie na zywo :D Zobaczysz co to znaczy fota z mydelniczki <3

      Usuń
  9. Efekt śliczny :) Cienie Kobo i Inglota ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie odwzorowane :D A ja dziś postaram się ogarnąć te Twoje makijaze :D z tym, że wersje bardziej do ludzi bo na kreatywne malowanie juz nie mam sił :) a nie lubie miec nie dokonczonych spraw. Z tym, że przesle Ci pewnie po jednym zdj a notki opublikuje poooozniej, poozniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! <3 Kochana moja :* Dobrze, bardzo się cieszę! <3 A jak się czujesz? :*

      Usuń
    2. makijaze sa w fazie obrobki wiec mysle, że jutro bd juz u Ciebie :) Ojj okropnie :D miednica mi sie rozpada :D ból jaaak cholera :P ale jade na paracetamolu i moge malowac :D

      Usuń
    3. Biedna... :*
      dziękuję :***

      Usuń
  11. Hop hop,co tu taka cisza na blogu?spać nie mogę więc pomyślałam sobie "no to strzałeczka do komputera i poczytam sobie co nowego",a tu cisza...Wracaj do nas,czekam na nowy post!;D Kiedy będzie ten makijaż inspirowany Slytherinem?jestem ciekawa jak Ci wyjdzie.
    Pozdrawiam i w takim razie idę spać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło, że czekasz :* mam strasznie ciężki okres na uczelni, codziennie zaliczenia. Ale postaram się wrócić do Was jak najszybciej :*

      Usuń
    2. W takim razie życzę Ci powodzenia na uczelni i czekam cierpliwie na nowy post.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Mnie się bardzo podoba Twoja wersja :) Lubie mocny Look :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*