sobota, 3 stycznia 2015

Wyzwanie Hogwarts Inspired, #3 Hufflepuff

Cześć!
            Przyszła pora na trzeci (i zarazem przedostatni) makijaż z serii Hogwarts Inspired. Nadal czekam na Wasze prace! Do tej pory dostałam tylko jeden make up (Aggi ;*) i jest mi trochę przykro, że nikt więcej się nie pofatygował, a przecież kilka osób wyraziło chęć udziału. Termin jest już przedłużony, ale jeśli któraś potrzebuje jeszcze więcej czasu, to chętnie parę dni dodam, tylko dajcie mi znać! Odpowiadając na pytanie, które kilka razy się powtórzyło – nie musi to być makijaż, zdobienie paznokci też się liczy :)
            Przypominam również o rozdaniu >>KLIK<< i o tym, że za przesłanie mi pracy do wyzwania też są dodatkowe losy :)

HOGWARTS INSPIRED #3 – HUFFLEPUFF


Przyszła pora na Hufflepuff – dom pracowitości, uczciwości i koleżeńskości.
Ja oczywiście zinterpretowałam to po swojemu i wyszedł mi Ślizgon, który udaje Puchona, co nie mija się z prawdą, bo przecież ja jestem Ślizgonem. I udaję Puchona. I trochę nie wyszło mi tym razem przyklejenie rzęs. Dobra, nie ważne, bez sensu o tym gadam :D Oto mój makijaż. A właściwie makijaż, który zahaczył nieznacznie o pole z napisem „charakteryzacja”.






Kosmetyki
Oczy:
Inglot, Freedom System Square, niestety dostałam gotową paletkę bez kartoników, więc nie jestem w stanie podać numerów cieni. Kolory: biały mat, żółty z drobinkami, czarny z drobinkami
Inglot, Duraline
My Secret, Waterproof Eyeliner
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Kobo, Eyeshadow Base
NYX, Jumbo Eye Pencil 604 milk
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Donegall, Full Highlight Eyelashes
Essense, Frame4Fame klej do rzęs
Dżety
Twarz:
Wibo, Primer Base
Maybelline NY, SuperStay Better Skin 005 light beige
Lovely, Magic Pen 01
Wibo, Illuminating
Pierre Rene, Loose Powder 
Sleek, Face Form Contouring and Blush Palette Fair 372
Rainbow Eyes, paleta 120 cieni, kolory: wszystkie odcienie od bieli do czerni, użyłam ich do konturowania twarzy.
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever na brwiach
Usta:
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Essense, Frame4Fame klej do rzęs
Dżety

            I po krzyku. Puchon zrobiony, został mi już tylko mój Slytherin. Najlepsze zostawiłam sobie na koniec. Uśmieję się, jak ten ślizgoński makeup wyjdzie mi najgorzej z całej czwórki. Mam nadzieję, że nie będę musiała się wstydzić ;)
            Dajcie znać, co myślicie i czy mam przedłużać jeszcze termin, żebyście mogły wziąć też udział.

            A na dzisiaj koniec psot!

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy to wow jest pozytywne, czy nie, ale i tak dziękuję :D

      Usuń
  2. Te usta!Magia!;) Mam taki sam naszyjnik z insygniami śmierci;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D

      Haha, poczekaj na Ślizgona. Tam najlepiej widać będzie, że to potterowskie wyzwanie jest :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Haha, to do tego przepicia chyba niewiele jej trzeba było, nie? :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Więc bierz się za wyzwanie :D

      Usuń
  5. Jak już pisałam podoba mi się strasznie ! Jest genialny, pełen profesjonalizm <3 gratuluję talentu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Tylko czemu malujesz też "oczodoły" kurczę nie wiem jak to wyjaśnić, takich miejsc się nie maluje, troche psuje efekt, ale poza tym mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o to ze malowalam tez pod oczami? Taki byl zamysl - w ogole mialam dorobic zeby miec efekt czaszki ale wpadlam na pomysl z dzetami na ustach i tak wyszlo. Tez zdjecie nie pokazalo wszystkiego, w realu wygladalo dobrze :) ale dziekuje za opinie :) ciesze sie ze mimo to sie podoba :)

      Usuń
  7. Mrocznie :D wiem, ze zgłosiłam sie do projektu ale teraz juz bardzo cieżko z malowaniem. Moze uda mi sie cos zmalowac ale nie znam dnia ani godziny kiedy to nastąpi. Jednak pomysły mam i czekają na realizacje. Jeżeli kiedykolwiek pojawia sie na moim blogu odrazu Cie poinformuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie Ty jesteś już dawno usprawiedliwiona :* <3

      Usuń
  8. mocna kolorystyka i mocny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*