sobota, 14 lutego 2015

Akcja Podaruj Paczuchę + walentynkowy bonus rozdaniowy

Witajcie!
            Dziś walentynki, więc z tej okazji życzę Wam dużo miłości i radości! A dla tych, którzy biorą udział w moim ROZDANIU – jeżeli skomentują ten post (liczą się tylko treściwe wpisy, więc „fajne”, „super” itd. nie będą brane pod uwagę) i na końcu komentarza dodadzą serduszko (<3), otrzymają jeden dodatkowy los :)
           
            Przychodzę do Was z podsumowaniem akcji PodarujPaczuchę, która była organizowana przez Dymka. Banner tej akcji był długo na moim blogu, więc może któraś z Was się orientuje w temacie.
Zanim jednak przejdę dalej, chcę bardzo, bardzo podziękować Dymkowi za to, że obdarzyła mnie zaufaniem i pozwoliła wziąć udział w akcji. W regulaminie był jeden warunek (dla mnie nie do przeskoczenia), że blog musi mieć pół roku. Kalakteryzacja powstała w ostatni dzień listopada 2014, więc minęło dopiero dwa i pół miesiąca, a w trakcie zgłoszeń do akcji nie miała nawet jednego. Dlatego naprawdę jest za co dziękować!
Co kupiłam ja, dla kogo i dlaczego – możecie dowiedzieć się od samej obdarowanej TUTAJ.

A teraz kolej na moją paczuszkę. Przygotowała ją dla mnie Justyna z bloga Perfectly Prettily. Dziewczyna spisała się na medal, wszystkie produkty trafiły idealnie w moje gusta (nawet różowa pomadka MUR, do której nie byłam przekonana… ale tylko do momentu jej wypróbowania – nie przypuszczałam, że aż tak pięknie się komponuje z czerwonymi włosami).

Paczuszka dotarła do mnie w ślicznej zielonej torebeczce w grochy, ze słodką różową kokardką. Dla mnie wszystko, co zielone jest śliczne, ale ta torebeczka jest wyjątkowo urocza.


Co znalazłam w środku?



Pocztówkę z miasta Justyny, z kilkoma kochanymi słowami. Od razu na sercu robi się cieplej, kiedy właściwie obce osoby potrafią być dla Ciebie tak serdeczne i robią to zupełnie bezinteresownie… Swoją drogą – uwielbiam pocztówki. Moja tablica korkowa jest nimi zapełniona i ta również na niej zawisła. Na samym środku :)
Śliczne zielono-srebrne kolczyki – z którymi się nie rozstaję, odkąd je dostałam.
Essie, 740 – piękny kolor! Mam go właśnie na paznokciach.
Kringle Wax Melt, Warm Cotton – tak ślicznie pachnie…
Astor, 24 Perfect Stay Eye Shadow & Liner, 600 Deep Purple – nie wiem skąd wiedziała, ale potrzebowałam ostatnio takiego koloru w swojej kolekcji, więc trafiła idealnie!
Makeup Revolution, Iconic 1 – spełniła tym samym moje marzenie, bo chciałam bardzo mieć tę paletkę w swojej kolekcji
Makeup Revolution, Lipstick, Scandalous Shade: wspominany róż oraz Vamp Shade: dla mnie tak idealna, jak tylko może być szminka!

Moja paczuszka sprawiła mi wiele radości. Dziękuję Ci, Justynko! :*

Mam nadzieję, że w przyszłości będę miała jeszcze niejedną okazję, by powtórzyć tę przygodę. Bawiłam się świetnie!
A Wam jak się podoba moja paczuszka? Chciałybyście wziąć udział w takiej akcji? Których produktów chciałybyście recenzje, bo wybieram właśnie coś dla Was i nie mogę się zdecydować. Czekam na Wasze komentarze!


20 komentarzy:

  1. Ooo ta Vamp Shade już mi wpadła w oko:)! super, że jesteś zadowolona z paczki:) może będzie kolejna akcja na Dzień Dziecka;) wtedy już bez problemu przeskoczysz regulamin:D;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Tak, wtedy już będzie ok :D Jeszcze raz Ci dziękuję! :*

      Usuń
  2. Ale fajna akcja!
    Zajrzałam sobie na blog tej dziewczyny której robiłaś paczkę.Na pewno była zadowolona z tych pachnących cudeniek z yves rocher;)
    Ty również dostałaś super prezent.Zielona torebka do prezentów jest słodka z tą kokardą,ale najbardziej mnie rozbawiło że to zdjęcie nawet jakbym zobaczyła gdzieś na innym blogu to wiedziałabym że Ty je strzeliłaś;D
    Dlaczego? Harry Potter w tle Cię zdradził;]
    Chciałabym zobaczyć recenzję paletki MUR i tej pomadki której obawiałaś się na początku.
    Hahaha,właśnie zdałam sobie sprawę że nie mam pojęcia jak się robi serduszko.Poczekaj,odpatrzę Twoje....
    (chwilę później)....
    Tadam!;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No to masz dodatkowy losik, Kochana :*

      Ja nie przepadam za większością produktów Yves Rocher, a dla Niej wybrałam te, do których sama jestem w miarę przekonana. Uwielbiam te mleczka do ciała, bo tak przecudownie pachną, mam teraz kokosowe :D

      Tak myślałam właśnie, że zrobię fotki na mojej Świętej Półeczce - na niej stoją tylko moje ulubione książki :D

      No, to też dopiszę sobie do listy planowanych recenzji. Bo już mam ich trochę do napisania :D Musze za to się porządnie zabrać :D

      :*

      Usuń
    2. Ja miałam tylko jakiś perfum z YR ale nie przypadł mi do gustu-nietrafiony prezent,ale słyszałam o tej firmie wiele dobrego.
      Święta półeczka? fajna nazwa,taki ołtarzyk Harrego Pottera;D
      Pisz,pisz,a my sobie posiedzimy i poczytamy;*

      Usuń
    3. :D Cieszę się, że ktoś chce w ogóle czytać te moje wypociny <3

      Haha, no ołtarzyk HP, Igrzysk Śmierci, Wiedźmina, powieści Dostojewskiego i paru innych pozycji <3

      Usuń
  3. Oczywiście musiałam o czymś zapomnieć....nie napisałam w podpunktach no i mam za swoje;]
    Miałam Ci jeszcze podziękować za docenienie stałych czytelników.To bardzo miłe,że robisz takie akcje z tym jednym dodatkowym głosem jak i to,że odpisujesz na każdy (nawet najdziwniejszy w moim przypadku)komentarz.W imieniu Top gaduł:Dziękujemy!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej <3 Teraz to ja czuję się doceniona!
      Dla mnie każdy komentarz jest niesamowitą nagrodą i wielkim sukcesem. Cieszę się jak głupia, kiedy widzę, że ktoś coś mi tu napisał. Jakżebym mogła nie odpisać! Może i robię to czasem z opóźnieniem (Ty chyba wiesz to najlepiej :D ), ale się staram... Dziękuję, że Ty to doceniłaś!

      Usuń
  4. Jaka fajna paczuszka xd i same dobroci w srodku :) pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paczucha, może załapię się do kolejnej akcji, bo to musi być niesamowita radocha :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta jest cudowna! Ciągle znajduje się na mojej wishliście.. No i Essie! Kurczę, zazdroszczę.. :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1 :)

      Więc zgłoś się do kolejnej akcji :D

      Usuń
  7. Bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust! :-) Sama uwielbiam dostawać kartki stąd staram się je zawsze dołączać przy takich prezentach :-) Miłego używania :-) Całuję :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Dziękuję Ci jeszcze raz! <3 Buziaki :*

      Usuń
  8. Fajna ta paletka :) W ogóle bardzo mi się podobała cała akcja, sama się mocno zastanawiałam czy nie dołączyć do Was...
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem się nie wahaj! <3

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*