sobota, 21 lutego 2015

Charakteryzacja SFX #6: SugarSkull #2 + kolejny bonus rozdaniowy

Witajcie!
            Na początek przypominajka! Do końca mojego rozdania został już tylko tydzień! Czas leci bardzo szybko, wiem już mniej więcej, które z dotychczas zgłoszonych osób dostaną dodatkowe losy, ale wszyscy nadal mają na nie szansę. Z okazji trzydziestego postu, każdy, kto pod swoim (treściwym) komentarzem doda „30”, dostanie bonusowy los :)

Zapomniałam się ostatnio pochwalić, że zdałam egzamin teoretyczny na prawko (71/74, dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków) i jestem już po sześciu godzinach jazd. Zostałam też pochwalona przez instruktora, który twierdzi, że będę bardzo dobrym kierowcą… i jestem z siebie dumna. Nie przypuszczałam, że prowadzenie samochodu aż tak mi się spodoba! :D

Dzisiaj kolejna charakteryzacja, druga (w sumie trzecia, ale tamta się nie liczy, bo jest w poście o porażkach xD) SugarSkull na tym blogu (pierwszą możecie zobaczyć TUTAJ). Zdjęcia są autorstwa mojej kochanej Ady :*, która była naczelnym fotografem podczas fiesty karnawałowej, organizowanej na mojej uczelni przez Koło Naukowe Hispanistów, którego jestem przewodniczącą :) I właśnie na tej fieście zostały wykonane, zdążyłam się nawet trochę już rozmazać ^^
 Kilka fotek z wydarzenia możecie znaleźć TUTAJ.

SugarSkull #2

Czas poświęcony na wykonanie tej charakteryzacji: ok. 3 godzin



Kosmetyki/Produkty/Materiały
Wibo, Primer Base
Kryolan, Liquid Latex
Kryolan, SFX Blood, kolor: dark
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Donegall, Full Highlight Eyelashes
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Pierre Rene, Loose Powder 
StarGazer, Liquid Foundation white
Bourjois, 123 Perfect no 53 light beige
Golden Rose, Dream Lips 516
NYX, Jumbo Eye Pencil 604 milk
My Secret, Waterproof Eyeliner
Sleek, Face Form Contouring and Blush Palette Fair 372
Essence, Pigments nr 13 paparedzzi
Sleek, i-Divine Rio Rio, kolory: cachaca, night fever, leblon
Essense, Frame4Fame klej do rzęs
Dżety
Gąbeczki lateksowe

Całość przetrwała w dość dobrym stanie do końca fiesty, mimo, że się nie oszczędzałam. Nic nie spowodowało też u mnie uczulenia, czego trochę się obawiałam ze strony podkładu ze StarGazera (nie nosiłam go wcześniej długo), ale niepotrzebnie.
Na dzisiaj tyle. Niebawem szykujcie się na recenzję. Czego? Niech to zostanie na razie moją słodką tajemnicą. Powiem tylko, że kończę właśnie testy ;)

Do następnego!

28 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem trochę zbytnio odznacza się ta odstająca skóra, ale u mnie to prędzej wszystko by odlazło (xD)< dlatego podziwiam Cię za Twój talent :)
    30

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona sie odznacza tylko do momentu w którym odstaje :D Tak miało być, ale dziękuję za uwagę :)

      Usuń
  2. Właśnie zauważyłam,że niedługo wybije Ci setka....obserwatorów oczywiście;D gratuluję!
    Gratuluję też dobrze zdanego egzaminu z prawa jazdy!Cieszę się razem z Tobą!;)Charakteryzacja jest super! JA nie potrafiłabym nawet namalować sobie siniaka,żeby wyglądał jakby faktycznie ktoś mi przyłożył.Najbardziej podoba mi się tak odstająca skóra i zęby zachodzące na policzek.Tworzeni takiej skóry zajęło pewnie dużo czasu...Podziwiam!
    A tak na marginesie,co tak sobie pociągaliście z tych zielonych dzbanuszków ze słomką?;D
    30

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losik for you! :)

      Yerba Mate - były warsztaty i właśnie taką herbatkę ciągnęliśmy z tego sobie :D Mega dobre to było! :)
      I dziękuję za te wszystkie cudowne słowa <3
      Tworzenie skóry nie zajmuje dużo czasu. Z wysychaniem gorzej, ale od czego jest suszarka do włosów :D
      Buziaki <3

      Usuń
    2. A z czego robisz taką skórę?już kiedyś mnie to zastanawiało.
      O taaak!;) Suszarka jest dobra na wszystko.Ja swego czasu wysuszyłam spodnie i kota;]
      A potrafisz zrobić takie wstrętne rany np. z kością na wierzchu?;D

      Usuń
    3. Płynny lateks.
      I tak, myślę, że bym potrafiła coś takiego zrobić :) tylko potrzebowałabym odpowiednich materiałów... jak wymyślę na co mogę je zamienić, to spróbuję coś zrobić specjalnie for you ;)

      Usuń
    4. Kiedyś w jakimś programie robili sztuczne rany z wosku,ale nie pamiętam jak.
      O,dzięki! Miło mi!;) czekam niecierpliwie;D

      Usuń
    5. Są specjalne woski do tego typu zabaw, potrzeba też do nich specjalnego kleju. No jest pełno takich rzeczy i mnóstwo możliwości :)

      Usuń
    6. No,no to widzę że znasz się na rzeczy;D

      Usuń
    7. Trochę czasu w tym już siedzę :D sporo się naczytałam, naoglądałam i napróbowałam :D

      Usuń
    8. Fajnie że robisz to,co lubisz;)

      Usuń
    9. W 101%, ale chyba o to w życiu chodzi, prawda? :)

      Usuń
    10. Super;) życzę Ci żebyś zawsze robiła to,co kochasz.Przede wszystkim żebyś spełniła swoje noworoczne postanowienie i rozpoczęła kierunek wizażu i charakteryzacji w wymarzonej szkole;)trzymam kciuki bo mam w tym już wprawę;D

      Usuń
    11. Oj tak, Twoje kciuki czynią cuda! <3

      Usuń
    12. No co, taka prawda <3

      Usuń
  3. No proszę jakie piękne hiszpańskie (?) "straszydło" :))) Bardzo ciekawie Ci to wyszło, szczególnie efekt złażącej skóry:))) Pozdrawiam i oczywiście 30!:))) Jeszcze się nie zgłaszałam, ale zrobię to już w poniedziałek:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cieszę się, że Ci się spodobało ^^

      No to dodatkowy losik dla Ciebie już na starcie :D

      Usuń
  4. Gratuluje zdania egzaminu;* teraz jeszcze tylko praktyka i bedziesz smigac autkiem xd
    Charakteryzacja mi sie niestety niebardzo podoba, robilas juz lepsze:*
    30

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Trochę obawiam się tej praktyki, ale... jakoś zdam, o ile nauczę się jeździć poniżej 50km/h ^^
      No trudno, nie każdemu musi sie podobać ;) Dziękuję za szczerość ;* I losik for you <3

      Usuń
  5. 30! :)
    będę trzymać kciuki za Ciebie na egzaminie praktycznym :) dasz radę, tylko nie stresuj się :)
    świetna charakteryzacja, nie chciałabym spotkać Cię w nocy w tym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1 :D W sumie też bym się nie chciała tak spotkać w nocy xD

      I trzymaj mocno! Nie dziękuję, bo się przydadzą ;D

      Usuń
  6. Jej naprawdę robi wrażenie! Świetnie Ci idzie charakteryzacja. I ta rozdarta skóra, łooo ciary :P I gratuluję egzaminu na prawko. ;) Ja zdałam za drugim i byłam taaaaaka szczęśliwa. :D
    30

    PS. Obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zostawisz ślad po sobie. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1 :)

      Dziękuję Ci bardzo. Cieszę się, że Ci się podoba! :D

      PS na pewno zajrzę w wolnej chwili! :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*