niedziela, 1 lutego 2015

Wyzwanie Hogwarts Inspired, #4 Slytherin

Witajcie!
            Wreszcie po sesji. Skończyłam z cudowną średnią, wszystko pozaliczałam na czas, teraz tylko muszę iść do dwóch wykładowców i poprosić o przepisanie ocen, bo mam ich przedmioty zaliczone na polonistyce (i do tego na 5, czego można chcieć więcej). Także wracam do Was, moi kochani!
            Dzisiaj ostatni makijaż (a właściwie znów coś, co powinno raczej mieć etykietkę „charakteryzacja”) z serii Hogwarts Inspired. Jutro pojawi się podsumowanie wyzwania.
            Przypominam też o rozdaniu! Jeszcze 27 dni do końca… ale lepiej teraz, niż później, bo może Wam wpaść dodatkowy los. Szczegóły >>TUTAJ<<.

            Hogwarts Inspired #4: Slytherin


Przyszła pora na Slytherin – dom ambicji, sprytu i zaradności. Dom czystokrwistych Czarodziejów. Mój dom.
            Jestem Ślizgonką od samego początku, a dorastałam razem z serią i wszystkie premiery należały do mnie, bo Kamień Filozoficzny dostałam od Mamy zaraz po tym jak ukazał się w Polsce.
            A oto moja praca. Na sobie mam szatę Slytherinu – dorwałam na e-Bayu jakoś dwa lata temu :D





Kosmetyki
Oczy:
Sleek, i-Divine Ultra Mattes V1, Garden of Eden, Acid: wszystkie zielenie; Rio Rio: Cachaca
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara
Donegall, Full Highlight Eyelashes
Essense, Frame4Fame klej do rzęs
Kryolan, Jolly Face Palette, kolor czarny
Twarz:
StarGazer, Liquid Foundation white
Pierre Rene, Loose Powder 
Essense, Frame4Fame klej do rzęs
Dżety
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever na brwiach
Usta:
StarGazer, Lip Stick black
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever

            I to by było dzisiaj na tyle. Zapraszam do udziału w rozdaniu i, jeśli ktoś jeszcze ma ochotę, do dołączenia do wyzwania Hogwarts Inspired.

            Czekam na Wasze komentarze. Cieszę się, że w końcu mogę do Was wrócić!

PS zapisałam się na Wielki Test Kosmetyków :)
Link: http://wtk.mazidelka.pl/index.php

9 komentarzy:

  1. Niesamowity! Chętnie popstrykałabym Ci fotki <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 a ja chetnie bym pomalowala kogos do sesji :*

      Usuń
  2. Gratuluję udanej sesji!;) makijaż jak najbardziej w Twoim stylu!;) charakteryzacja "Slytherin" podoba mi się chyba najbardziej.Może przez tą szatę?Nie wiem,ale wymiata!Z ciekawości: Ile dałaś za szatę?czy jest różnica w cenie jeżeli bierze się szatę innego domu? Ostatnio w tv słyszałam że w jakimś zamku w Polsce(już nie pamiętam gdzie) był zlot fanów Pottera i przez kilka dni normalnie chodzili na zajęcia i robili wszystko tak jak w Hogwarcie.Byłaś?ze swoimi makijażami byś tam wymiatała!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Za szatę (w przeliczeniu z dolarów) jakoś ponad 200zł. Nie wiem, po ile teraz stoją, ale to na e-Bayu sobie sprawdź. Ale wszystkie domy kosztowały tyle samo :)

      Niestety nie byłam, nie miałam 4000zł na wydanie tak o, ale strasznie żałuję :(

      Usuń
    2. To ja chyba sama sobie uszyję;D haha,mój mąż też marzył o tym zlocie bo również jest "Potteromaniakiem",ale 4 tysie na zbyciu to "troszeczkę" dużo;]Sama zorganizuj taki zlot,a kasiora będzie do kieszeni lecieć.Tylko zamek jakiś trzeba by wybudować;D
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Pozdrowienia dla Was obojga! :D

      A on w jakim domu? :)

      Usuń
    4. Dziękujemy;)
      Mój mąż od początku jest dumą Gryffindoru;)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*