niedziela, 22 marca 2015

Charakteryzacja #9: Urszula (Mała Syrenka)

Witajcie!
            Dzisiaj szybki post, chcę tylko zaprezentować moją pracę na konkurs u Red Lipstick Monster. Tematem było nietypowe użycie mascary… Wydaje mi się, że zrobienie z niej diademu/korony/czegoś dziwnego na głowę jest nietypowe ;)
            Przypominam też o rozdaniu z Kosogłosem >>KLIK<<!

Urszula
Czas poświęcony na wykonanie tej charakteryzacji: 1,5h
Dziękuję Madzi za zrobienie dla mnie naszyjnika i pożyczenie kolczyków! <3








Kosmetyki/Produkty/Materiały
StarGazer, Liquid Foundation white
StarGazer, White Powder
Kryolan, Jolly Face Palette
Sleek, i-Divine Ultra Mattes V1
Inglot, Freedom System Eye Shadows
My Secret, Waterproof Eyeliner
Golden Rose, Velvet Matte Lipstick 18

            Nie wiem, czy mam jakiekolwiek szanse, ale nie ważne. Bawiłam się świetnie i bardzo się cieszę, że mogłam napisać RLM jak bardzo cenię Jej pracę.
            A Wy co myślicie? Podobna jestem chociaż trochę? Zrealizowałam temat konkursu?

            Buziaki! :*

20 komentarzy:

  1. hahaha padłam ! :D
    życzę wygranej ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć <3

      Usuń
  2. hahahahahahahahaha! Dobre:)

    Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję za powodzenia <3 cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  3. hahaha :D bosko ! POWODZENIA <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, nie dziękuję za powodzenia :D <3

      Usuń
  4. Haha, genialne :D Zapraszam na nowy post :-) Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Padłam ! :D
    Super to wyszło, a ten diadem z tuszy mnie zabił :)
    Powodzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, bo nie chcę zapeszyć <3

      Haha, w sumie jak teraz na to patrze, to tez nie mogę się nie śmiać ze swojego pomysłu xD :*

      Usuń
  6. W życiu bym na taki pomysł nie wpadła.Genialne!;)
    Mówisz że nie masz szans?coś mi się wydaję że będziesz jedyną uczestniczką z takim diademem więc może jednak?Długo zajęło Ci stworzenie tej ozdoby?Swoją drogą to bardzo przydatny gadżet,w kazdej chwili można sobie rzęsy poprawić;D
    Trzymam kciuki za Ciebie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ty to zawsze znajdziesz jakieś miłe słowo dla mnie <3

      Stworzenie tej ozdoby? Krócej, niż wymyślenie jak mam te tusze przymocować do opaski :D
      Buziaki!

      Usuń
    2. Od tego jestem,hehe;D
      Koniec końców udało Ci się je przymocować i jest fajny efekt;]

      Usuń
  7. hahahah :D świetne !
    Ostatnie zdjęcie jest genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha z przymrużeniem oka :) śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*