piątek, 13 marca 2015

Charakteryzacja SFX #7: Pięć Twarzy Mruczka

            Witajcie!
            Na początek muszę Was przeprosić za mój brak czasu w tygodniu. Aktywna na blogu mogę być przez pewien czas wyłącznie w weekendy, bo mam taki zapiernicz na uczelni, że głowa mała. W życiu aż tak sumiennie się nie uczyłam i nie miałam tylu dodatkowych zajęć, ile mam teraz – ale przynajmniej nie mogę narzekać na nudę. Postaram się, by obiecane posty, czyli tutorial i recenzja, pojawiły się w ten weekend; nie wiem tylko w jakiej kolejności. Dlatego zostańcie ze mną i nie zrażajcie się moją nieobecnością w tygodniu, bo szykuję sporo postów i mam głowę pełną pomysłów – jedynie brak czasu blokuje ich realizację ;)

            Dzisiaj post typowo charakteryzacyjno-makijażowy. Prezentuję efekty 11 godzin pracy w zeszły weekend, których zwiastun mieliście okazję widzieć już na Facebooku. W ciągu całej nocy, dzięki dopingowi mojej Przyjaciółki, która jednocześnie pełniła rolę modelki, udało mi się zmalować 5 prac – lepszych i gorszych, ale jestem bardzo zadowolona: zarówno z efektów jak i z faktu spędzenia z Anią kolejnej cudownej i kreatywnej nocy (jakkolwiek to nie brzmi) – już ustaliłyśmy, że powinnam napisać kosmetyczną kamasutrę, bo to, co się tam działo było… no było xD Jeśli chcecie spędzić podobną nockę, potrzebujecie koniecznie dwóch kubków kawy, farby do włosów, wanny i jednego krzesła, które można połamać :D
           
            Ok, czas na zdjęcia. Kosmetyków używałam podobnych do wszystkich makijaży, więc nie wymienię ich dla każdego z osobna, tylko zbiorę wszystkie i w nawiasach zapiszę, do której pracy dany produkt był wykorzystany.

Czas pracy: 11h
Modelka: Anna „Mruczek” Myrczek <3

Maska#1





PopArt#1





Wampir#1





Barbie#1





Corpse Bride#1



Tak, to odrobinkę przerobiłam: bo tak, żeby nie było nudno ^^



Kosmetyki/Produkty/Materiały:
Wibo, Primer Base (wszystkie)
Kryolan, Liquid Latex (Corpse Bride)
Kryolan, Jolly Face Palette (Maska, Corpse Bride)
Lovely, Eyeliner Long Lasting (wszystkie)
Essence, Long Lasting Eye Pencil 01 night fever (wszystkie)
Rainbow Eyes, paleta 120 cieni (wszystkie)
My Secret, Waterproof Eyeliner (wszystkie)
Pierre Rene, Loose Powder (wszystkie)
Kobo, Eyeshadow Base (wszystkie)
My Secret, Fabolous Gel Eyeliner&Highlighter (wszystkie)
Makeup Revolution, Iconic 1 (Maska)
Makeup Revolution, Lipstick Scandalous Shade (Barbie) i Vamp Shade (Wampir)
Bourjois, Rouge Edition Velvet 01 (Maska, Wampir, PopArt)
Golden Rose, Eybrow Powder 105 (Barbie)
Golden Rose, Dream Lips 516 (Maska)
Golden Rose, Velvet Matte Lipstick 18 (Maska, Wampir, PopArt, Corpse Beide)
Maybelline NY, The Collosal Volium Express Mascara (wszystkie)
StarGazer, Liquid Foundation white (wszystkie)
StarGazer, White Powder (wszystkie)
StarGazer, Lip Stick black (Wampir)
Bourjois, 123 Perfect no 53 light beige (wszystkie)
NYX, Jumbo Eye Pencil 604 milk (wszystkie)
My Secret, Waterproof Eyeliner (wszystkie)
Sleek, Face Form Contouring and Blush Palette Fair 372 (wszystkie)
Sleek, i-Divine Ultra Mattes V1 (Maska)
Kryolan, SFX Blood, kolor: dark (Wampir)
Płatki kosmetyczne, gąbeczki lateksowe (właściwie wszystkie, ale widać tylko przy Corpse Bride)


Uff. Na dzisiaj koniec. Czekam na Wasze opinie: które prace się podobają, które nie? Wszystkie mają dopiski #1, ponieważ to moje pierwsze podejścia i na pewno będę je poprawiała albo robiła coś zbliżonego tematem. Gnijącą Pannę Młodą i PopArta poprawię niedługo, być może na sobie ;)

Mam nadzieję, że zobaczymy się jutro. Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Fajnie Ci to powychodzilo:) tylko Barbie mi sie nie podoba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Tez uwazam, ze jest najslabsza :)

      Usuń
  2. Maska jest fenomenalna!Wampir też mi się podoba;)
    Co do Barbie,każdy kiedyś zaczynał;) ja nie potrafiłabym wykonać żadnej z powyższych charakteryzacji więc szacun!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Oj tam, na pewno byś dała sobie radę :D

      Usuń
  3. wampir wymiata :D genialna robota :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa :) Dziękuję ;*

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*