sobota, 7 marca 2015

[TAG] Half Face MakeUp

Witajcie!
            Dzisiaj post tagowy. Planowałam go zrobić już dawno, ale dopiero wczoraj przyszła wena.
            Half Face MakeUp Tag widziałam na wielu blogach. Jest jeszcze kilka takich makijażowych, które chciałabym zrobić... między innymi My Boyfriend Does My MakeUp Tag (ale u mnie to będzie raczej kumpel, bo chłopaka nie mam i w ciągu paru najbliższych tygodni mieć nie planuję), One Minute MakeUp Challenge i No Mirror MakeUp Challenge. Zobaczymy jak to powychodzi :)


            Dobrze, więc po kolei ;)
Nie spodziewałam się, że pełny makijaż robi AŻ taką różnicę w moim wyglądzie. Zdarza mi się czasem wyjść bez podkładu, ale zawsze mam chociażby kreskę na górnej powiece i tusz na rzęsach. To, co prezentuję tutaj jest pełną wersją makijażu, który noszę na co dzień. Zmieniają się jedynie usta, ewentualnie bardziej przyciemniam lub rozjaśniam dolną powiekę albo nie używam cieni... tak, żeby nie było nudno ;)
Ach i z góry przepraszam za tę krzywą białą kreskę na środku twarzy. Zrobiłam ją, żeby lepiej widzieć, gdzie mam skończyć i żeby pamiętać, że nie mogę się rozpędzić. Dziwnie maluje się tylko połowę twarzy :)
 Saute – czyli zupełnie bez makijażu.


 Korektor, podkład.


Puder, lekkie konturowanie, brew.



Oko, usta.



Tu jeszcze rzut na samo oko ;)



O kosmetykach, których używam do codziennego makijażu chcę zrobić osobny post, więc nie będę dziś wypisywała produktów.

Co myślicie o makijażu? Jak Wam się podoba ten Tag? Jak któraś z Was go też robiła, niech się pochwali! Chętnie spojrzę! Czekam na Wasze komentarze :)


PS Obiecany post tutorialowo-niespodziankowy będzie (mam nadzieję) jutro ;)
EDIT

PS2 Nie będzie, ale za to na dniach pojawi się coś innego ;) Zwiastun na Facebooku

12 komentarzy:

  1. Wygladasz dobrze zarowno z jak i bez makijazu :) i szczerze to poza mocnym okiem i kolorem ust to jest niewielka roznica:p wiadomo brewka lepiej po lewej bo ladnie zrobiona i na twarzy zatuszowane niedoskonalosci.
    A makijaz oka bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Miło przeczytać taki słowa :D Nie wstydzę się siebie bez makijażu, ale jednak był mały stresik przed wrzuceniem tego pierwszego zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Uważam że bez makijażu wyglądasz równie dobrze, tak naturalnie.Ja mam takie sińce pod oczami że ludzi straszę na ulicy;D
    Nigdy nie słyszałam o tych "wyzwaniach makijażowych" na innych blogach ale fajnie zobaczyć coś czego wcześniej nie widziałam.Jestem jak najbardziej za takimi postami!Ciekawe czym zaskoczysz nas następnym razem.
    Piękny kolor pomadki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! <3 te wyzwania sa na youtubie z reguly :) obejrzyj sobie.
      Tez mam since jak sie nie wyspie :D

      Usuń
  3. makijaż zawsze powinien wydobywać atuty :D
    widać różnicę na ostatnim zdjęciu :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż ok jednak moim zdaniem ta kreska strasznie obciąża Ci oko. W dodatku nie uczula Cie coś? masz mega czerwone twardówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kreska normalnie jest ciensza, jakos tak mi wyszla dziwnie :) nie, nie uczula :) ja mam czerwone oczy zawsze po zmywaniu, a jak robilam ten tag, to akurat wieczorkiem po zmywaniu tego, w ktorym caly dziem paradowalam :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*