czwartek, 5 marca 2015

Wyniki Rozdania

Witajcie!
Nie chcę Was dłużej trzymać w niepewności, więc ogłaszam dzisiaj wyniki rozdania. Nie spodziewałam się, że weźmie w nim udział aż tyle osób!  W czasie trwania konkursu dorobiłam się 104 obserwatorów i prawie 5800 wyświetleń bloga, za co bardzo Wam dziękuję!
Dodatkowe losy przyznałam osobom z listy moich naczelnych gaduł + tym, którzy wykorzystali szanse komentarzowe + tym, którzy wzięli udział w Hogwarts Inspired. Kolejność ich przyznawania była zależna od miejsca na liście gaduł oraz od ilości dodatkowych losów. 
Dobrze, nie przedłużając…

Do losowania użyłam znanej chyba wszystkim strony do generowania liczb. Wszystkich losów było 262. Losowałam RAZ i trafiło na poniższy numer:


Los do niego przyporządkowany należy do:


Bardzo, bardzo Ci gratuluję! Dodatkowe losy przyniosły Ci szczęście! Czekam na wiadomość e-mail, w której będą znajdowały się Twoje dane adresowe oraz nazwa paletki, którą wybierasz.

Bardzo dziękuję wszystkim za udział, nie jest to na pewno ostatnie rozdanie na tym blogu. Niedługo wyczekujcie kolejnego – z równie atrakcyjną nagrodą!

A teraz słów kilka na tematy inne:
Co do "tajemniczej" i obiecanej recenzji – muszę znaleźć czas na zrobienie zdjęć i stworzenie jednolitego tekstu (tak, jest już napisana, ale w punktach i bardzo hasłowo). Niestety mam teraz tyle na głowie, że w tygodniu ledwo udaje mi się złapać oddech… jestem na nogach średnio od 7 rano do 3 w nocy (serio!). Co do weekendów: w ostatni chorowałam, w nadchodzący jestem „trochę bardzo” zajęta, ale mam pomysł, jak Wam umilić czas oczekiwania. Z resztą jest to coś obiecanego już dawno (podpowiedź: kategoria „tutorial”). Mam więc nadzieję, że niedługo wpis się pojawi i będziecie zadowoleni z jego tematu ;)


Do zobaczenia! 


>>EDIT<<

Zwyciężczyni wybrała paletkę Sleek i-Divine Au Naturel. Nagroda już jest zamówiona i niebawem powinna do niej dotrzeć :)



11 komentarzy:

  1. co widze to blogerki wygrywaja ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co mi wiadomo, zwyciężczyni nie posiada swojego bloga ;P

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę;)Dziękuję za gratulacje.
    A nawiązując do tego co napisałaś.Ty chyba po prostu jesteś trochę takim nocnym Markiem.
    Czekamy na tutorial.
    W to że chodzisz spać o trzeciej wierzę w 100% bo właśnie po północy zauważyłam że jesteś bardziej aktywna;)Podziwiam Cię że nie zasypiasz na stojąco;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      No jestem właśnie. Wolę działać w nocy :D i zdecydowanie lepiej mi to wtedy wychodzi :D

      Usuń
  3. Gratuluję! Dołączam do obserwujących.
    Zapraszam Cię na rozdanie, jeśli lubisz produkty firmy Ziaja. :-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*