wtorek, 21 kwietnia 2015

Szał Zakupowy + Aktualizacja Postanowień + [TAG]

            Witajcie kochani!
Dawno mnie tu nie było, znów mam duże opóźnienia – niestety mam tak załadowane obowiązkami dni, że nie mam czasu na nic. Zaczyna się bardzo gorący okres na uczelni, taki śródsemestralny zapieprz. Przepraszam, musimy niestety ten czas jakoś przetrzymać, mam nadzieję, że mi wybaczycie i będziecie cierpliwi.
Z kategorii zapowiedzi mam kilka: po pierwsze: nagrałam nowy film, więc niedługo możecie się go spodziewać, muszę tylko znaleźć chwilę spokoju, żeby go zmontować. Po drugie: pod koniec kwietnia lub początkiem maja zamieszczę tutaj moje pierwsze denko. Postanowiłam, że będę robić takie posty co kwartał, bo opakowania zbierałam akurat od stycznia. Po trzecie: na publikację czekają trzy prawie gotowe recenzje, brakuje mi jeszcze tylko paru niewielkich szczegółów, z których najważniejszym są zdjęcia. Po czwarte: trzeci film jest w planach, więc jeżeli drugi się spodoba biorę się od razu za trzeci. Po piąte i ostatnie: zainteresowanych zobaczeniem mnie oraz innych artystów przy pracy, zapraszam 20. czerwca na gliwicką ArtNoc.
To wszystko już niebawem: muszę tylko przeżyć ten i dwa najbliższe tygodnie oraz ogarnąć tę górę kolokwiów i prac, która mi się nazbierała. Ten semestr mija zdecydowanie zbyt szybko!
Przypominam również o moim ROZDANIU! Szczegóły TUTAJ.

A teraz czas na haul, aktualizację postanowień i TAG. 

Szał Zakupowy


Kryolan, Supracolor zestaw B – zakochałam się w nich od pierwszego użycia, są idealne!
Kryolan, Collodium – marzenia się spełniają ;)
Lovely, Summer Trend nr 7
Wibo, Extreme Nails nr 34
Wibo, Hello Summer nr 7
MySecret, Waterproof Eyeliner – tylko mnie się zdaje, że on pojawia się w każdym moim haulu? Zdecydowany must have! Uwielbiam go.
Mannhattan, X-Treme Last & Shine Lipstick 56U 
Lovely, Butterfly Liner nr 1, 2, 3 – są przeurocze i zaskoczyły mnie swoją trwałością!
Infinity Fashion, False Lashes

Aktualizacja postanowień – jak mi idzie?

+ Zaliczyć obie sesje (zimową i letnią) bez potknięcia – zimowa zaliczona na średnią 4,5, letnia już powoli w trakcie! :)
+ Stracić 40kg do 1. stycznia 2016 – 10kg za mną. Jeszcze 30 ;) Czasowo ładnie się układa!
+ NIE zakochać się i NIE pakować się w dziwne układy – trzymam się dzielnie! Całe szczęście :)
+ Od lutego lub września (chyba raczej od września, ale właściwie obojętne) pójść zaocznie do szkoły zawodowej na kierunek wizaż, stylizacja i charakteryzacja – w piątek mam rozmowę kwalifikacyjną na Erasmusa. Niestety, to marzenie najprawdopodobniej przesunie się na przyszły rok.
+ W wakacje jechać jako opiekun kolonii lub animator czasu wolnego (albo i to, i to) na co najmniej dwa turnusy w Polsce i jeden zagraniczny – nie wiem nadal co z tą Łebą, ponieważ biuro się nie odzywa, ale mam nadzieję, że niedługo dostanę jakąś informację. Ponad to złapałam dorywczo pracę w biurze tłumaczy przy korektach tłumaczeń i może pierwsze kroki w samych tłumaczeniach niebawem uczynię.
+ Zrobić w końcu prawko – uwaliłam już 3 razy egzamin praktyczny xD cóż, jeszcze trochę!
+ Zrealizować swoją aktualną chciejlistę chociaż w 50% – idę z tym jak burza! :D
+ Przeczytać tyle książek, ile mam wzrostu – przeczytałam na razie 24 książki i kończę kolejną. Jeszcze nie zmierzyłam stosiku. Wszystko okaże się w grudniu, ale doliczyłam do zestawienia również te książki, które przeczytałam na zajęcia z historii literatury hiszpańskiej ;)
            Na razie jest dobrze. Trzymam się. Mam nadzieję, że tak zostanie. A teraz… czas na TAG.

7 grzechów kosmetycznych [TAG]


1. Chciwość:
Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś?
Kryolan, Supracolor Palette.
Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz?
Cień za 2 złote z firmy „bazarkowej”.

2. Gniew:
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz?
Nienawidzę farb do twarzy firmy Jowi. Uwielbiam cienie Sleeka i farbki Kryolanu.
Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Collodium… i nagle pojawił się na Allegro ;)

3. Obżarstwo:
Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Płyny do kąpieli – nieważne jakiej firmy, jeśli zapach ma coś wspólnego z czekoladą <3 A smakowo… lakiery do ust Wibo.

4. Lenistwo:
Których produktów nie używasz z lenistwa?
Kremów pod oczy :D

5. Duma:
Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Podkład i eyeliner – pierwszy zakrywa niedoskonałości, a drugi podkreśla atuty.

6. Pożądanie:
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Dłonie, plecy i oczy.
Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Wszelkiego rodzaju kolorówkę, pielęgnację i zapachy wolę wybierać sama.

7. Zazdrość:
Jakich kosmetyków/gadżetów zazdrościsz innym blogerkom?
Pędzli i akcesoriów do charakteryzacji… bo chwilowo nie na wszystkie mogę sobie pozwolić. Ale marzy się o nich troszkę… :)
Jakich kosmetyków/gadżetów ludzie zazdroszczą Tobie
Na to pytanie chyba nie ja powinnam odpowiadać ;) Więc zachęcam – jeżeli jest coś takiego, to napiszcie w komentarzu :)
Szyję, Więc Jestem, mimo że nie posiadasz własnego bloga  :*
oraz wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na pytania ;)

            To tyle na dzisiaj. Wiem, że to nic konkretnego, ale jeszcze trochę! Obiecuję poprawę i proszę o wybaczenie! W ramach osłodzenia Wam tego zastoju… wszyscy, którzy w komentarzu (rzecz jasna oprócz opinii o tym poście lub odpowiedzi na moje pytania w nim zawarte albo innej konstruktywnej treści) napiszą +1, a biorą udział w rozdaniu, otrzymają dodatkowy los.
            Czekam więc na komentarze i ściskam Was mocno!

Koniec psot!

12 komentarzy:

  1. O Ty!:)))) Jasne, że Tag się pojawi!:))) Trzymam kciuki za Twoją sesję i Erasmusa!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 nie dziękuję za kciuki, bo się przydadzą!!!

      Usuń
  2. Co to za dwa produkty z Kryolan? Pierwszy raz o nich słyszę. Za to bardzo lubię ich puder matujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kryolan w ogóle jest super.

      Supracolor to tłuste farbki charakteryzatorskie, a Collodium to preparat do wykonywania blizn. Niedługo zaprezentuję efekty, jakie można dzięki niemu uzyskać ;)

      Usuń
  3. te linerki świetne. I powodzenia w realizacji celów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe dziękuję, bo się przyda :D

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację!To miłe;)
    Przepraszam,że dopiero teraz odpisuję,miałam to zrobić już jakieś 3 dni temu,ale też ostatnio brakuje mi godzin w dobie;/
    Świetnie Ci idzie z listą postanowień!Chyba nie znam drugiej osoby,która tak skrupulatnie ją odhacza.Ja już dawno nie pamiętam jakie były moje postanowienia noworoczne;D
    Czekamy na recenzje tych wszystkich nowości!;)
    Oczywiście z tymi pytaniami rozwalę się u Ciebie na blogu bo skoro swojego nie mam to gdzieś muszę;D
    1. Chciwość:
    Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś?
    Jak dobrze pamiętam był to podkład z Chanel Vitalumiere.
    Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz?
    Paletka cieni Manhattan.
    2. Gniew:
    Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz?
    Nienawidzę szamponów firmy Sayoss bo przetłuszczają mi włosy,a uwielbiam wszystkie kosmetyki jakie do tej pory wyprodukował Sleek;)
    Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
    Nie miałam jeszcze takiej sytuacji żebym nie mogła zdobyć jakiegoś kosmetyku,może jestem mało wymagająca,nie wiem;D
    3. Obżarstwo:
    Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
    Wszystkie kosmetyki z linii Tutti Frutti od Farmony oraz żele pod prysznic Original Source.
    4. Lenistwo:
    Których produktów nie używasz z lenistwa?
    Bazy pod makijaż;D
    5. Duma:
    Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
    Wyrazista (koniecznie matowa!;) pomadka oraz korektor pod oczy.
    6. Pożądanie:
    Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
    Oczy i klata;]
    Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
    Pomadki,paletki cieni oraz kosmetyki do pielęgnacji koniecznie o owocowym zapachu;)
    7. Zazdrość:
    Jakich kosmetyków/gadżetów zazdrościsz innym blogerkom?
    Oj,sporo tego,ale najbardziej zazdroszczę słynnego "jajka" do nakładania podkładu oraz obrotowej szczoteczki do oczyszczania twarzy;tak wiem dziwna jestem że jeszcze się nie dorobiłam tych gadżetów;D
    Jakich kosmetyków/gadżetów ludzie zazdroszczą Tobie?
    Chyba nie ma czego;D

    Za to ja zazdroszczę Tobie tej pomadki z MUR,wiesz której;)
    I przepraszam ,że się tutaj wkleiłam;]
    A! i super Ci idzie z tym gubieniem kilogramów! Jak tak dalej pójdzie to do lata nie będzie Cię widać na zdjęciach!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      No, odhaczyłam już prawko, bo w końcu zdałam! I mam teraz tak szalony okres, że dopiero teraz mogę Ci odpowiedziec na komentarz. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się dodac zaległe posty, bo to już się robi mocno niefajne - ale niestety, mam za dużo na głowie, nie moge się ogarnać :(

      I cieszę się, że odpowiedziałaś na tag!
      A pomadki nie masz co zazdrościc, kup ją sobie, na allegro za 5 zł są :D

      Usuń
    2. Gratuluję zdanego prawka!;)Spokojnie,przecież wszyscy mają jakieś życie(chyba wszyscy?;D ) poza blogspotem,więc to zrozumiałe,że ważniejsze są dla Ciebie studia niż blog,z resztą prawidłowo;D
      Co do pomadki-chciałabym ją kupić,wiem że te 5 zł to "psi grosz",ale interesuje mnie trwałość tej pomadki.Ile średnio utrzymuje się na ustach?Ściera się równomiernie?Pytam bo ostatnio stałam się pomadkoholiczką.Kiedyś śmiałam się z wielu dziewczyn prowadzących blogi,że jak tak można,tyle pomadek,po co i w ogóle,a teraz sama się tak zachowuję;D Kusi mnie ta pomadka,oj kusi;D

      Usuń
    3. Dziekuję! <3

      Poczekaj jeszcze chwilę na moją odpowiedź, jeśli się chcesz czegoś szczególnego o niej dowiedzieć... ale tak przedpremierowo Ci mówię już - bierz w ciemno.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ano :D sa super. Kupione z mysla o charakteryzacji pewnej :D

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*