poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wyniki Rozdania

Witajcie!
            Będzie krótko, bo piszę ten post tylko po to, żeby nie trzymać Was dłużej w niepewności – i tak dawno minął termin ogłoszenia wyników. Losowanie odbyło się już jakiś czas temu, ale nie mam czasu nawet spać, a co dopiero pisać coś na bloga. Za tydzień kończę sesję i wtedy Wam opiszę, co się działo, dlaczego mnie nie było i co się pozmieniało – a pozmieniało się naprawdę wiele. Mam też parę rzeczy do pokazania – ale tak jak mówię, wszystko po sesji. Przepraszam, że zniknęłam prawie bez słowa. Niestety – byłam po prostu zmuszona to zrobić. Bardzo dużo się dzieje i niekoniecznie są to dobre rzeczy (chociaż tych też nie brakuje). Przykładowo – moje jutrzejsze urodziny spędzę pod znakiem egzaminu i nauki na kolejny. Dobrze, koniec narzekania, więc nie przedłużając…

Do losowania użyłam znanej chyba wszystkim strony do generowania liczb. Wszystkich losów było 143. Losowałam RAZ i trafiło na poniższy numer:


Los do niego przyporządkowany należy do:


Gratuluję moja droga! Nagroda to oczywiście jedna z palet MUR z serii 12 podłużnych cieni, a niespodzianka to wybrana pomadka, również z MUR oraz możliwość zostania przeze mnie pomalowaną i/lub wyzwania mnie do wykonania dowolnej charakteryzacji. Czekam na Twoje decyzje z niecierpliwością!
PS ten czwarty los był dodany za subskrybcję mojego kanału na YouTube.

Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w rozdaniu. Za jakiś czas pojawi się kolejne. Nie stawiajcie na mnie krzyżyka – wrócę. Ale muszę najpierw ogarnąć wszystko wokół siebie.

Ślę Wam buziaki!!!


8 komentarzy:

  1. Ojajeku, ale super :) Wreszcie będę miała okazję przetestować MUR :D Pędzę pisać maila :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni;)
    A na Ciebie Kaleid czekamy z niecierpliwością aż pozałatwiasz wszystkie sprawy i do nas wrócisz;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*