poniedziałek, 13 lipca 2015

Charakteryzacja SFX #11: à la Zombie

Witajcie!

Trochę zmian tutaj się nam nagromadziło – jak Wam się podoba nowy szablon? Trochę nad nim się nasiedziałam i myślę, że na pewno jest lepszy od poprzedniego. O wiele bardziej mi się podoba… i przełamuje pewien stereotyp na mój temat. Ktoś wie, jaki? :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną charakteryzacją. Pamiętacie może nagrody z mojego ostatniego rozdania? Jedną z nich była możliwość wybrania charakteryzacji, którą wykonam na zwycięzcy przy najbliższej okazji i taka okazja się ostatnio nadarzyła. U zwyciężczyni (Aggi En z bloga Kociołek Rozmaitości) spędziłam miło tydzień wakacji. Szczerze mówiąc, byłam nieco zaskoczona obrotem sprawy, ale też bardzo podekscytowana i zadowolona, bo z tej znajomości wynikło już wiele dobrego i mam nadzieję, że dalej tak będzie.

A oto moja praca. Aggi marzyła o tym, by ktoś przerobił ją na, cytuję: coś w stylu zombie, ale nie do końca takie zombie jak zombie, ale zombie. Co myślicie? Dobrze zinterpretowałam jej prośbę? :D





Na dzisiaj tyle. Przypominam też o moim Owocowym Wyzwaniu – nadal czekam na zgłoszenia.

Całuję Was serdecznie!

2 komentarze:

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*