czwartek, 16 lipca 2015

Tęczowe wyzwanie #2: żółty

            Cześć, Kochani!

            Dzisiaj przychodzę do Was z drugą pracą na tęczowe wyzwanie u Aggi z Kociołka Rozmaitości. Pierwsza jest już u Niej na blogu w podsumowaniu zielonego tygodnia [KLIK], a ja uznałam, że skoro tam wpis jest, to nie będę swojego wstawiać już tutaj. Zanim jednak przejdziemy do zdjęć, chciałabym przypomnieć o moim owocowym wyzwaniu – pierwszy tydzień trwa, jedną pracę już dostałam i czekam na kolejne z niecierpliwością! :)

            A teraz zdjęcia. Moją modelką była Danusia, koleżanka ze studiów. W tym tygodniu tematem przewodnim jest kolor żółty, czyli barwa, z którą bardzo nie lubię pracować. Oceńcie, jak mi poszło. Dla odmiany to zwykły makijaż, nie charakteryzacja, no bo ileż można szaleć, trochę „normalności” też czasem jest potrzebne ;)






            I jak oceniacie moją propozycję? Podoba Wam się? Może coś byście zmieniły? Lubicie kolor żółty? Czekam na Wasze komentarze!

            Buziaki ;)

10 komentarzy:

  1. odważny kolor :)
    fajny blog, obserwuję jeśli możesz zaobserwuj mój :)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :-), ja niestety mimo chęci nie wyrobiłam się z pracą na ten tydzień :-(, może uda mi się jutro, ale nie mam 100% pewności, a wszystko przez remont :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam na Ciebie do wieczora :)

      Usuń
    2. bardzo Ci dziękuję :-) jest i moje zdobienie
      http://lakierkowo.blogspot.com/2015/07/owocowe-wyzwanie-tydzien-1.html

      Usuń
    3. Ale ekstra! <3 dziekuje! :*

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*