poniedziałek, 20 lipca 2015

Wyzwanie Owocowe #1: rumiane jabłuszko

Witajcie!

            Dziś podsumowanie pierwszego tygodnia mojego Owocowego Wyzwania, którego tematem było rumiane jabłuszko. Szczegóły i wszystkie tematy znajdziecie TUTAJ.
            Dostałam dwie prace i sama wykonałam trzecią. Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę  się pobawić, to niech wysyła pracę, ja ją tutaj dodam.
           
            A teraz czas na prezentację:

Makijaż

Moja praca





Zdobienia








            Bardzo mi się podobają Wasze zdobienia. I dziękuję, że bierzecie udział w tym wyzwaniu!

            Teraz trochę organizacyjnie – jutro wyjeżdżam na wakacje, nie będzie mnie do początku sierpnia. Nie będę miała komputera, a Internet obsłużę jedynie w telefonie. Z tego względu podsumowania drugiego i trzeciego tygodnia wyzwania zostaną połączone w jedno i opublikowane  w okolicach 3. sierpnia.
            Czekam na Wasze prace, mam nadzieję, że przyłączy się Was więcej do zabawy! :)


PS Kociołek Rozmaitości miała coś zrobić, ale w końcu się jej nie udało. Dlaczego? Bo czyta Harry’ego Pottera. Nawet nie mogę na nią nakrzyczeć, bo to moja wina – ja ją zaraziłam. Ech…

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mało tych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój makijaż jest śliczny ;-), ja to nawet kreski nie potrafię równej zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Kwestia wprawy - mnie też trochę zajęło, zanim się nauczyłam ją rysować w miarę prosto :D

      Usuń
  3. Wszystkie prace świetne!Twój makijaż mega oryginalny,a pazurki dziewczyn też pierwsza klasa;)Brakuje mi jedynie spisu jakich kosmetyków użyłaś do makijażu,ale ja już chyba taka dociekliwa z natury jestem;D
    Piękne te Twoje krechy!Mi niestety taka długa,krecha a'la Katosu nie służy bo mam opadającą powiekę;/
    Ja niestety nie biorę udziału bo nawet nie mam zamysłu,co mogłabym zmalować.Paznokcie wołają o pomstę do nieba,wina dodatkowej pracy w "gastronomii",a make....no sama nie wiem;)
    O,super!Trzeciego sierpnia mam urodziny,to sobie poczytam przy urodzinowej kawce nowy post;)
    Coś w tym jest,że zarażasz Harry'm Potter'em.Mnie też kiedyś zainspirowałaś;]chyba wiesz,co mam na myśli;D
    Życzę Ci udanych wakacji!Odpocznij raz a porządnie,żebyś później miała dla nas duuuużo czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. link do zdobienia z trzeciego tygodnia: http://lakierkowo.blogspot.com/2015/08/owocowe-wyzwanie-zalotna-gruszka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienie w ramach czwartego tygodnia :-) http://lakierkowo.blogspot.com/2015/08/owocowe-wyzwanie-tydzien-4-czyli-kwasna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienie na 5 tydzień: http://lakierkowo.blogspot.com/2015/08/sodka-brzoskwinia-czyzby.html

    OdpowiedzUsuń
  7. tydzień 6 - http://lakierkowo.blogspot.com/2015/08/owocowe-wyzwanie-tydzien-6.html

    OdpowiedzUsuń
  8. tydzień 7 - http://lakierkowo.blogspot.com/2015/08/owocowe-wyzwanie-tydzien-7.html

    OdpowiedzUsuń
  9. tydzień 8 - nieco spóźniony :-(, http://lakierkowo.blogspot.com/2015/09/owocowe-wyzwanie-tydzien-8.html

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*