środa, 8 lipca 2015

Owocowe Wyzwanie

Dobry ;)
Jest lato, pogoda piękna (może troszkę zbyt ciepło, ale da się przeżyć), a na sklepowych półkach i w przydomowych ogródkach można znaleźć dużo świeżutkich owoców. Nic tylko jeść i uzupełniać witaminy. Można też się zainspirować, stąd też przychodzę do Was z owocowym wyzwaniem!
Tematów jest osiem, na wykonanie makijażu lub zdobienia paznokci inspirowanego każdym z nich, przewidziałam tydzień. By wziąć udział nie trzeba mieć bloga, wyzwanie jest dla wszystkich :)

Oto tematy:


Jeśli ktoś jest chętny, proszę mi dać znać w komentarzu. Prace wysyłajcie albo na mojego maila (podany w zakładce Kontakt), albo podawajcie mi linki do postów wyzwaniowych – obojętnie, czy pod tym wpisem, czy pod kolejnymi.

Zapraszam do zabawy! :)



Lista Uczestniczek

10 komentarzy:

  1. ja się zgłaszam :-) to już mój drugi projekt i remont na głowie, ale co tam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zapraszam do udziału! :)

      Usuń
    2. Jeżeli mogę inspirować się tylko kolorami tych owoców to chętnie, ale jeśli mam malować truskawki to nie potrafię ;)

      Usuń
    3. Interpretacja tematow zalezy tylko od Ciebie :D nie ma tutaj regul :)

      Usuń
    4. W takim razie wezmę udział;)

      Usuń
    5. Super! Jak tylko odpale kompa, dodam Cie do listy :)

      Usuń

Wasze słowa niesamowicie motywują do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię ma jakiś sens.
Zarówno pochwały jak i konstruktywna krytyka mobilizują mnie do ciągłego pogłębiania wiedzy i szlifowania umiejętności.
Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i każdy napisany komentarz :*